Avatar billede psman Nybegynder
26. juli 2004 - 00:58 Der er 5 kommentarer

kan ikke se nogle af billederne og bannere i browseren

kan ikke se nogle af billederne og bannere i browseren? Der står også siden kan ikke vises?
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2004 - 01:01 #1
Har du installeret nogen form for ad-blocking (Norton Internet Security, f.eks) ?
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. juli 2004 - 05:35 #2
Prøv at slet midlertidige internet filer: http://www.ccleaner.com/
Avatar billede halifax Nybegynder
26. juli 2004 - 10:19 #3
...  eller har du tilføjet adresser i din Host fil for at hindre at disse reklamesider (bannere m.m.) ikke vises?

Det kan nu ellers være en god ide at blokere for den slags. På denne side  http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm  kan du læse om, hvordan det gøres med Host filen.
Klik på "Fjern irriterende reklamer fra hjemme- sider" i menuen i højre side.

Gør et check ved at se indholdet af din Host-fil.
Avatar billede psman Nybegynder
26. juli 2004 - 19:03 #4
Hej det jeg mente var jeg ikke kunne se at materiale på siden, links, bannere det er irriterende
Avatar billede halifax Nybegynder
27. juli 2004 - 00:21 #5
Når du ikke kan se det hele, må du have foretaget en eller anden form for ad-blocking, dvs blokering for advertizement, bannerreklame o.l.

Du må finde ud af, hvordan du har foretaget blokering, og så ophæve det igen for at kunne se det.