Avatar billede swat Nybegynder
25. juli 2004 - 20:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se hvad der er på dvd skiven

Jeg har fået et par dvd film fra usa,når de skal afspilles i en normale DVD afspiller er der ingen problemer ! (og sådan fætter har jeg jo bare ikke)
Men når jeg afspiller dem i min KISS dvd eller kikker på skiven på mit pc dvd drev er den tom ?

Nogle der har en ide ? er der en specielt program man kan se sådan skiver med eller er der fejl på skiven ?
eller er det en copy ting ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. juli 2004 - 20:42 #1
Nu siger du at den er fra USA, som jo er region 1.. det kan være at dit dvd-drev (i pc'en) er låst til region 2 (som er Europa)..

Prøv evt programmet DVD Region Killer (til pc).
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. juli 2004 - 20:43 #2
Kan hentes her: http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/dvdrk.html

Eller en søgning på "DVD Region Killer" på google.com: http://www.google.com/search?q=dvd+region+killer
Avatar billede swat Nybegynder
25. juli 2004 - 20:43 #3
når jeg kikker på cd via nero kan jeg se under cd oplysninger at der er 2 sescions ? men jeg kan ikke åbne den 1'st sescion.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. juli 2004 - 20:47 #4
Det kan være at det er pga regionskode.. men tror det ikke..

Prøv DRK, og se om det hjælper..

Det kan også være, at dvd'en er "låst", så den er anti-pc.. det var der engang et musikselskab, der gjorde med nogle musikcd'er.. de kunne overhovedet ikke afspilles i en pc, men i en cdafspiller kunne de godt..
Avatar billede swat Nybegynder
25. juli 2004 - 21:14 #5
har installeret drk ! den lyser kun rødt og man kan ikke vælge enable ?? den er nedtonet ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. juli 2004 - 23:30 #6
Prøv en film der er købt i Danmark. Hvis DRK melder fejl, er der noget galt med installationen af DRK.

Ellers ved jeg ikke hvad det kan være.
Avatar billede konex Nybegynder
05. august 2004 - 22:13 #7
vedr. din Kiss så kig lige her - http://hijacker.rpc1.org/kiss/#Steps1
Avatar billede swat Nybegynder
26. december 2004 - 12:30 #8
har prøvet alt uden held ! har "brændt" dem i pejsen.....