Avatar billede jensole Nybegynder
25. juli 2004 - 17:31 Der er 6 kommentarer

se www sider og læse/sende mails med mobiltlf ?

Grin ikke af en novice, men kan man få mobil telefoner, hvor man kan se www sider - og er det alt på www, eller kun bestemte sider. Kan samme mobil tlf. modtage og sende mails ?
Hvad hedder en sådan tlf. hvis den findes ?
Avatar billede re-flex Nybegynder
25. juli 2004 - 17:34 #1
Der er mobiltelefoner som kan gå på Nettet via GPRS eller WAP. Men det er ikke hele sider man kan se. Det er specielle sider som er lavet til WAP. Det er hvertfald det sidste jeg har fået at vide.

Mht. mails, vil jeg foreslå du tager ned i en telebituk, Sonofon eller TDC og spørger dem. For der er mange som kan modtage mails og sende mails.
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
25. juli 2004 - 17:41 #2
min nokia 6230 kan godt modtage mail og sende og jeg kan også godt gå ind på nogle www sider bare de ikke fylder for meget ellers kan den ikke administere det.! og da det er det nyeste skud på stammen (stort set) så der ikke noget bedre end det pt. og det er der heller ikke i vente da vi i fx. DK ikke har noget hurtigt net til tlf. som eks. EDGE så det med at hente store sider kan den ikke men små sider kan den godt.
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
25. juli 2004 - 17:43 #3
nu læste jeg lige om en kommende tlf (6630) der skriver de "Webbrowser med forbedret understøttelse af HTML" og de vil stadig ikke kunne gøre at du kan se en hel (stor) www side.
Avatar billede mjl Nybegynder
25. juli 2004 - 18:24 #4
Prøv at tjekke Nokia 3660 - den bruger jeg, og den er ret sej til Web m.v. - den har større skærm end normalt, og der er lavet en ret god browser til den...
Avatar billede jensole Nybegynder
25. juli 2004 - 21:35 #5
mange tak
Avatar billede mjl Nybegynder
01. september 2004 - 16:40 #6
???