Avatar billede dekor Nybegynder
25. juli 2004 - 17:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ukendt usb enhed.

Hej jeg har en Esc k7vs5a pro bundkort med 4 usb 2,0 porte. og selve installationen af kortet viser ingen problemer. men når jeg så tilslutter en usb enhed (fx printer) kan systemet ikke finde en driver til enheden og den bliver til en ukendt enhed. det på trods af at jeg har installleret original drivere.

Pc'eren er en amd duron 1300
system: Win xp pro.

Håber at det er info nok og at nogen har en løsning på problemet.
det skal lige siges at jeg ikke er en ørn på dette felt, så en grundig beskrivelse er ønskelig.

Hilsen Dekor
Avatar billede bartfreak Nybegynder
25. juli 2004 - 17:12 #1
prøv evt. everest, det kan hjælpe dig til at finde de korrekte drivere..
http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1&subpage=5
Avatar billede dekor Nybegynder
25. juli 2004 - 17:14 #2
ok prøver
Avatar billede dekor Nybegynder
25. juli 2004 - 17:18 #3
en lille rettelse det er et ECS bundkort
Avatar billede dekor Nybegynder
25. juli 2004 - 17:34 #4
hmm det jeg kan få ud af at den rapport som everest laver, kan jeg kun se hvilke drivere jeg benytter nu og under den ukendte enhed står der ingen ting.
Avatar billede dekor Nybegynder
25. juli 2004 - 17:53 #5
men det vikersom om at systemet ikke vil godkende de drivere som jeg har til enheden
Avatar billede dekor Nybegynder
28. juli 2004 - 22:14 #6
ok
Avatar billede bartfreak Nybegynder
29. juli 2004 - 11:44 #7
prøv at checke denne side > http://www.usbman.com/USB%202%20News.htm