Avatar billede thome Nybegynder
25. juli 2004 - 14:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilket tastetur

Hej eksperter...

Jeg skal have et nyt tastetur...

Har nogle krav :)

- Ledning
- Gerne taster ligesom på en bærbar (Hvis i forstår hvad jeg mener)
- Noget casemode.. fx. lys mellem tasterne...
Avatar billede bernie Nybegynder
25. juli 2004 - 14:03 #1
sidder selv med denne http://www.okion.com/en-us/scripts/product_info.asp?pid=255 er alt du spøver efter :)
Avatar billede thome Nybegynder
25. juli 2004 - 14:07 #2
bernie.. er knapper ligesom på en bærbar, altså tynde, og nemme at trykke ned ??
Avatar billede bernie Nybegynder
25. juli 2004 - 14:33 #3
fde er lidt tyker en knapperne på en bærbar (kun lidt) men tynner en normal tastatur og selve tastaturet er også ret tynd
Avatar billede bernie Nybegynder
25. juli 2004 - 14:33 #4
er lette at trykke
Avatar billede hrvig Nybegynder
25. juli 2004 - 14:45 #5
ellers har Zitech også et med taster helt som en bærbar, utroligt lille, og lys i!! Super stilrent og flot design!
Avatar billede re-flex Nybegynder
25. juli 2004 - 16:56 #6
Avatar billede thome Nybegynder
31. juli 2004 - 22:55 #7
Købte sharkoon hos, shg.dk, da jeg kunne cykle derned... Fik at vide det var et godt tastetur, af en ven !
Avatar billede phsycozic Nybegynder
18. august 2004 - 15:30 #8