Avatar billede fjensen Nybegynder
19. april 1999 - 00:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word konvertering fra 97 til 95

Jeg har et problem angående Microsoft word. Jeg kan ikke bruge filer der er gemt i word 97 i word 95, men kan godt omvendt. Er der nogen der eventuelt kender et program der gør dette automatisk.
Avatar billede briann Nybegynder
19. april 1999 - 09:14 #1
Når du gemmer i Word 97, skal du gå ned i boksen neden under filnavnet og vælge at gemme i formatet Word 6.0/95
Avatar billede jumper Nybegynder
19. april 1999 - 11:43 #2
Hen en opdatering til Word, der er p.t. kommet 2 kæmpe fejlrettelser til hele Office pakken. De fylder vel ca. 20 MB tilsammen ;)

www.microsoft.com

/Thor
Avatar billede bossy Nybegynder
20. april 1999 - 13:25 #3
En lille tilføjelse til jumper's svar.
Adressen er:
http://officeupdate.microsoft.com/downloadDetails/wd97cnv.htm

Den fylder 1011Kb. Det tager ikke lang tid.
Avatar billede jumper Nybegynder
21. april 1999 - 19:35 #4
bossy, det er jo kun til at konvertere mellem word formater.

Det jeg snakkede om, var selve fejlrettelserne til hele office pakken. Og de fylder meget!!

/Thor
Avatar billede madsen Nybegynder
24. april 1999 - 13:36 #5
Dette lille problem har Microsoft løst ved at lave et konverteringsprogram som hedder
wrd97cnv.exe.
programmet ligger fx. på MS-office 97
under folderen Valuepack

MVH Madsen
Avatar billede benny.dk Nybegynder
03. maj 1999 - 10:35 #6
Der er ganske korrekt skiftet filformat i word 97 i forhold til word 95.

Hvis man vælger gem som og så vælger word 95 som format gemmes i RTF format på grund af en bug. Man kan som nævnt så hente en opdatering som gør at der bliver gemt i word 95 format.

Men i de fleste tilfælde vil man med succes kunne bruge rtf formatet.

/Benny