Avatar billede plyssermand Nybegynder
25. juli 2004 - 12:58 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

hvilke dvd medier skal jeg vælge?

jeg har fundet et tilbud på nettet hvor man kan få 100 dvd skiver for 395 kr det er disse jeg snakker om:  Universal 100 stk. DVD+R (4.7 GB)  og de kan findes på edbpriser.dk.

og jeg vil godt høre om der er nogen der har nogen erfaringer med dem, om jeg skal købe dem eller lade vær!
Avatar billede norbert Nybegynder
25. juli 2004 - 13:04 #2
Generelt vil jeg sige, at du skal holde dig langt væk fra de billigste medier, da de stort set kun kan bruges til freesbies.
Du kan prøve at se her, hvor de forskellige skiver ligger rent kvalitetsmæssigt.
Hvis du vil have nogle billige steder at købe dvd'er, vil jeg anbefale www.nierle.dk og http://www.wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=1.
Men som en anden bruger også har sagt: de bedste skiver for dig er de skiver der fungerer bedst hos dig. Og det kan så være dyre eller billige skiver. Det er lidt svævende svar, men du må prøve dig frem. Jeg ville nok selv holde mig fra dem. Forøvrigt køber jeg kun Verbatim, da de er nogle af de bedste skiver, du kan få.
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
25. juli 2004 - 13:06 #3
Jeg glemte at linke til siden om kvaliteterne. Det er her:
http://www.digitalfaq.com/media/dvdmedia.htm
Avatar billede krydset Nybegynder
25. juli 2004 - 13:07 #4
Du skal lade værd med at sige de kun er til freesbies norbert. Jeg køber de BILLIGSTE skiver man kan få hos nierle 100 stks 270,- Og har ingen problemer med dem de kører fint her ingen problemer.
Avatar billede Chewie Novice
25. juli 2004 - 13:09 #5
Avatar billede norbert Nybegynder
25. juli 2004 - 13:09 #6
OK - så lader jeg være med det :-)
Men det var også det jeg mente med at de bedste skiver er dem der fungerer hos dig og som du er tilfreds med. Jeg har bare andre erfaringer med de billigste skiver. Og 8-9 kr. er trods alt billigt i forhold til et videobånd til 50 kr. :-)
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
25. juli 2004 - 13:11 #7
Nu når sjovhilsen har lagt et svar som er stort set magen til mit, vil jeg også lægge et svar ;-)
Avatar billede Chewie Novice
25. juli 2004 - 13:12 #8
sorry nobert .... jeg var lige på det lille hus imellemtiden ... så jeg så ikke jeres svar
Avatar billede krydset Nybegynder
25. juli 2004 - 13:13 #9
Der er nok osse mange andre som ikke har problemer. Men nøjeds med kun at skrive din erfaringer, og ikke noge med "Du skal"
Avatar billede norbert Nybegynder
25. juli 2004 - 13:16 #10
Skal vi igang med ordkløveri, så kan jeg sige at jeg skriver: Generelt vil jeg sige, at du skal holde dig langt væk ... Hvis det ikke er et udtryk for min mening så ved jeg ikke .... Hvis jeg skrev: Hold dig væk.. så kan det opfattes som en ordre - og det synes jeg ikke mit svar virker som.
Avatar billede norbert Nybegynder
25. juli 2004 - 13:21 #11
Til gengæld skriver du til mig: Du skal lade være med... Det kan opfattes som en ordre :-)
Men lad det nu ligge. Selvfølgelig er det udtryk for mine meninger, jeg giver udtryk for, ligesom dine svar er dine meninger. :-)
Så godt ord igen herfra. Men det er da rart, at du kan bruge de billigste skiver.
Norbert :-)
Avatar billede plyssermand Nybegynder
25. juli 2004 - 13:23 #12
krydset-> de skiver du køber, virker de også på din computer, altså så du kan afspille dem der, det kan jeg nemlig ikke med dem jeg har nu!
Avatar billede norbert Nybegynder
25. juli 2004 - 13:29 #13
sjovhilsen: Helt ok - har selv lavet nummeret flere gange - ved en fejl naturligvis :-)
Avatar billede krydset Nybegynder
25. juli 2004 - 16:49 #14
jeg kan afspille dem i dvd afspiller, computer(stationær/Ws), samt xbox, gamecube. de eneste de ike virker i er ps2 men dem kan man osse kun bruge dvd-r skiver i :-D
Avatar billede plyssermand Nybegynder
26. juli 2004 - 10:08 #15
okay... tak... jeg tror at jeg vil give norbert poinene han var jo hurtigst;)
Avatar billede norbert Nybegynder
26. juli 2004 - 10:15 #16
Jeg siger tak for pointene, men jeg vil nu kun have dem, hvis du kan bruge mit svar til noget. Desuden synes jeg også, at krydset kom med nogle gode argumenter, selv om jeg ikke er helt enig med ham. :-)
Så hvis krydset vil have nogle point siger han bare til, og så overfører jeg det halve til ham. :-)
Ha' en god dag.
Norbert :-)
Avatar billede krydset Nybegynder
26. juli 2004 - 10:27 #17
samler ikke på dem så ellers tak :-|)
Avatar billede norbert Nybegynder
26. juli 2004 - 10:28 #18
OK - så også mange tak til dig :-)
Norbert :-)