Avatar billede abbn Nybegynder
25. juli 2004 - 10:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

dvd cder

Kan man på nogen måde komme til at se hvad der er på en dvd cd mår man ikke har et dvd drev.
Er der nogen programmer man kan bruge.
Avatar billede norbert Nybegynder
25. juli 2004 - 11:01 #1
Hvis det er en dvd, du har, og du kun har et cd-drev, kan du ikke læse din dvd-skive. Det kan du kun gøre, hvis du har et dvd-drev. Derimod kan du sagtens aflæse en cd i et dvd-drev.
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
25. juli 2004 - 11:41 #2
svar
Avatar billede abbn Nybegynder
25. juli 2004 - 12:08 #3
Rolig nu du er vel ikke den eneste der har en mening.
Avatar billede norbert Nybegynder
25. juli 2004 - 12:11 #4
Det var nu heller ikke ment på den måde, det var mere for at lægge et svar, så du måske senere er fri for at bede mig om at lægge et svar. Men nu troede jeg også i min naivitet at du ville have et svar og ikke en mening.
Avatar billede bernie Nybegynder
25. juli 2004 - 12:25 #5
kan ikke se hvad du skal bruge andres meninger til, den er ikke længer en at man skal ha dvd drev for at læse dvd/cd og cd drev for cd
Avatar billede norbert Nybegynder
01. august 2004 - 17:04 #6
Har du fundet ud af noget? Det ville være meget rart, hvis du har fundet ud af noget positivt?
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
22. august 2004 - 23:08 #7
Skulle vi prøve at få lukket her?
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
12. september 2004 - 14:18 #8
Jeg beder dig igen at få afviklet dette spørgsmål, det ser åbenbart ikke ud som om at svaret kan blive anderledes, enten om du kan lide det eller ej. Under alle omstændigheder ville det være rart med lidt respons.
Norbert
Avatar billede abbn Nybegynder
12. september 2004 - 16:09 #9
Nu er det ikke alle der er på hele tiden.