Avatar billede tdkt Nybegynder
25. juli 2004 - 10:56 Der er 3 kommentarer

signature (billede+ tekst)

Hej Jeg bruger den nyeste ver. af lotus notes, og vil gerne lave en signature i alle mine mails. Men kan kun vælge enten text, billede eller html. Kan man ikke lave sin egen tekst feks. med navn telefonnummer osv, og samttidig have et billede med også?
Altså det jeg skal bruge er en signature der både indeholder text og billede. Hvordan kan man gøre det?
Avatar billede wise Seniormester
25. juli 2004 - 11:42 #1
Har ikke lige en åben notes klient ved hånden men måden at gøre dette på er normalt at lave det i html, incl en enklude af dit billede.
Men om dette så skal være tilgængeligt på en webserver eller attaches til hver mail er så en anden sag...
Avatar billede stokking Nybegynder
30. september 2005 - 10:27 #2
Hej
Du skal lave en signatur som en html fil. Det kan du gøre på mange måder, og en af de lette er at lave din signatur med tekst og billede i Word. Der kan du så gemme som html.
I Lotus Notes, skal du så ind i værktøjer - indstillinger, under fanebladet signatur skal du vælge den fil du lige har lavet.....viola
Husk i øvrigt også at markere den indtilling der gør at den automatisk sætter signatur på...HVER GANG.

God fornøjelse
Avatar billede wise Seniormester
30. september 2005 - 18:45 #3
og husk at det ikke virker på webmail, da html filen ligger lokalt på din maskine...