Avatar billede asker Nybegynder
24. februar 2001 - 11:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udprint fra as/400

Jeg har en Minolta Di520 digital kopimaskine med en såkaldt kontroller der hedder PI6200 når jeg printer til den sætter den printet på begge sider (det vil jeg gerne kunne styre) + at jeg også vil kunne styre skuffevalg.

asker
Avatar billede steens Nybegynder
24. februar 2001 - 11:25 #1
Hej asker jeg har været udsat for noget tilsvarende dog med en canon printer.
Og af den årsag ved jeg at det er meget kostbart at skrive sig ud af det. Nu forholder det sig vis at minolta har lavet noget til as400. jeg ved bare ikke om det er til din specifikke printer.
Prøv at se link http://www.minolta.dk/minolta/webadmin.nsf/lookupbyurl/index.htm?opendocument

stens
Avatar billede asker Nybegynder
25. februar 2001 - 10:58 #2
Mange tak steens
Det kunne jeg egentlig godt have sagt mig selv