Avatar billede webblaster Nybegynder
24. juli 2004 - 15:11 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Vuder lige det her site

Hvad siger i til det her site

www.wedia.dk
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
24. juli 2004 - 15:14 #1
Ser rigtig godt ud ikke noget med designet jeg vil klage over KUN at den med en 512 tager lige i overkanten at hente. ellers rigtig flot.

karakter: 10 (på 13-skalaen)
Avatar billede bernie Nybegynder
24. juli 2004 - 15:21 #2
er et "blødt" design (bløde faver) og ser inbydene ud (kunne godt spise sådan en burger nu) syntes du har gjort et godt job
Avatar billede bernie Nybegynder
24. juli 2004 - 15:22 #3
svar :)
Avatar billede cob Nybegynder
24. juli 2004 - 16:59 #4
fint - god stil, det passer fint i forhold til hvad man forventer at se på sådan en side. - bortset fra at Burger King i Odense er brændt - og ikke åbner samme sted igen :-)
Avatar billede albjerre Nybegynder
19. august 2004 - 23:02 #5
Enormt flot design. Enkelt og indbydende. Man får virkelig lyst til burger ;)

Siden som sådan tager ikke så lang tid at loade. Men fordi alt på siden kommer på en gang, når man i mellemtiden at tænke, at siden slet ikke loader. Det ville være bedre, hvis du kunne lave det sådan, at teksten blev loadet først - derefter grafikken.