Avatar billede tnt Novice
24. juli 2004 - 12:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlooks kalender får outlook til at lukke med ulovlig handling!

Jeg kører MS Outlook(ikke Express) som en del af Office 2000.

Jeg har dog et problem med at få kalenderen til at virke i Outlook. Når jeg skifter lidt rundt mellem "Week" og "Month" går Outlook ned, med at det "har genereret fejl og vil blive lukket ned.

Jeg har opdateret oulook med Office 2000 Service Pack 1 og SP3(SP2 kunne springes over, da ændringer også er i SP3). Men det hjalp ikke!

For tiden kan jeg dog rode rundt med kalenderen i en fem minutter før det går ned.

En anden lille ting, hvis der er nogen der - lige - ved hvordan man gør det: Jeg har mail ved b-one.net, og jeg kan ikke få Outlook til at gemme mit password, så hver gang jeg starter outlook op, skal jeg taste passwordet ind - på trods af at jeg chekker af ved "Remember Password"! Jeg har også prøvet at sige remember password under options, men den gider ikke huske det!
Avatar billede buddy45 Juniormester
24. juli 2004 - 12:50 #1
Kør evt. en reparation af din Office.
Ilæg Office cd'en og start installation som normalt og vælg geninstallation/reparation når den spørger.
Avatar billede tnt Novice
24. juli 2004 - 13:01 #2
Jeg tror ikke rigtigt på at det vil hjælpe... Jeg prøvede for et par dage siden, hvor den ikke virkede. Jeg fjernede office helt, og reinstallerede office bagefter. det virkede ikke.

I går reinstallerede jeg windows(af flere årsager) og det hjalp heller ikke - heller ikke efter SP'sne, så jeg ved ikke om der måske er fejl på office cd'en...
Avatar billede tnt Novice
26. juli 2004 - 12:03 #3
Nå, det kører nogenlunde en gang imellem nu, men det går dog stadig ned!

Jeg har fået den til at huske passwordet via MS's hjemmeside: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;235861

Men jeg tror ikke på at der er nogen der kan hjælpe med det andet, så jeg lukker nu.

Mvh.

TNT