Avatar billede signesuper Nybegynder
23. juli 2004 - 23:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lige indryk med knappen over "Capslock"

Hejsa Alle..
Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig..
Tasten over "Caps Lock" har 2 pile der peger i hver sin retning.
Den har en god funktion i bla word, men hvorfor har den ikke samme funktion i Frontpage"".
Er der ikke en anden tast jeg kan bruge til at lave indryk på noget tekst, Min tekst skulle nemlig meget gerne stå lige ind på siden og oven og under hinanden.
Hilsen
Signepigen.
Avatar billede jamiros Novice
24. juli 2004 - 00:26 #1
Hej SignePigen

Du kan ikke bruge tab(som den hedder) til HTML eller i Frontpage...
Der er en anden løsning...som jeg ikke kan huske lige nu, men jeg tjekker lige...

;-) Jamiros
Avatar billede Kengun Praktikant
24. juli 2004 - 00:33 #2
hmm, det var da mærkeligt. Her hos mig laver tab-tasten indrykk.
Avatar billede jamiros Novice
24. juli 2004 - 00:39 #3
Ok bruger ikke Frontpage. Men...

I koden kan man /du evt. placere   som svare til mellemrumstasten.
Så er det bare at placere det antal indryk man vil have....  ;-)
Avatar billede jamiros Novice
24. juli 2004 - 00:43 #4
Eller sådan hvor anden linie har indryk på 15pixels ;-)

1 adasdasdasdsada<br>
<span style="margin-left: 15px">2 sfsfsdf sdfsdf sdfsfs dfsd</span><br>
3 ad asdf sdfsd fsdf
Avatar billede signesuper Nybegynder
24. juli 2004 - 00:55 #5
Hej Jamiros.
Mange tak for det hurtige svar, men jeg kan stort set overhovedet ikke finde ud af HTML, så jeg bliver nød til at håbe at der kommer et andet bud på hvad jeg kan gøre...
Tab tasten ved mig laver en ny celle i den celle man har curseren i...
Hilsen
Signepigen.
Avatar billede jamiros Novice
24. juli 2004 - 01:08 #6
Hvis du kigger i koden og kigger på det jeg har sendt.....så er det meget logisk ...tro mig og prøv det ;-)...Nu skal jeg i byen ;-)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. juli 2004 - 14:27 #7
Du kan bruge format egenskaben. Marker den tekst du vil have skal være indrykket. Og i menulinien vælger du så Format -> Paragraph og sætter Indentation til den indrykning du ønsker.

Tabulator kan du kun bruge, hvis du ikke arbejder i tabeller, da tabulator her bruges til at hoppe fra celle til celle.
Avatar billede signesuper Nybegynder
28. december 2004 - 18:57 #8
lukker