Avatar billede persjensen Nybegynder
23. juli 2004 - 23:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af min hjemmeside

Hejsa... Jeg kunne godt tænke mig en god omgang konstruktiv kritik til min hjemmeside - www.valuable.dk

Evt. råd til hvad der kan forbedres osv osv :D
Avatar billede llkill Nybegynder
23. juli 2004 - 23:42 #1
Den er pæn, personligt kan jeg godt lide gråt og blåt. Men jeg synes dit logo er for stort,,, og jeg synes heller ikke om en log i midten af skærmen...
Go' fornøjelse
Avatar billede gchris5 Praktikant
23. juli 2004 - 23:50 #2
sidder lige med en gang lidt mindre skærm.....8x6 og jeg mangler ikke meget før jeg kan se bredden => enten fjerner du et par pixel eller også skal den være bredere!!!
Avatar billede gchris5 Praktikant
23. juli 2004 - 23:51 #3
scroll er desuden hvid i hvid => jeg VIL se hvor jeg er henne!!!
Avatar billede nidyahou Praktikant
24. juli 2004 - 01:56 #4
flot overskuelig side, med et grafisk flot layout, der gør det værd at se på. Du har valgt en klassisk sølv stil til dine boxes, som brydes af topbanner, disse elementer spiller flot sammen og giver et flot resultat. Som gchris5 siger: Topbaren er hvid, dog også den eneste egentlige fejl jeg kan finde
Avatar billede nidyahou Praktikant
24. juli 2004 - 01:57 #5
jeg vil dog mene at siden også kan virke en smule lang, der er et stykke at scrolle ned... i længden :D
Avatar billede cronck Nybegynder
24. juli 2004 - 02:01 #6
Som llkill sagde: ...Dit logo er for stort...
Hvis du kunne cutte ca. 1/4 eller 1/5 af højden.

Din Information?
Er det bare fyld eller? Jeg ser ikke hvorfor at den er nødvendig.. :-)
Ellers synes jeg at det er et ret pænt design, og logo farverne faktisk passer glimrende til dit site
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2004 - 02:32 #7
Bryder mig ikke om baggrunden ! Jeg ville bruge en mørkeblå-grålig i stedet - uden mynster !!

"Din Information"-boksen er ligegyldig - jeg kan ikke bruge det til noget som helst...

Alt andet er kun positivt herfra... :-)
Avatar billede persjensen Nybegynder
24. juli 2004 - 10:44 #8
Takker mange gange for de fine konstruktive ord og ros ;)
Ser lige om jeg kan få gjort noget ved de ting i nævner hehe
Avatar billede persjensen Nybegynder
27. juli 2004 - 14:53 #9
Du er den eneste der har angivet det som svar baseiq , så du får points hehe...
Ellers tak for info gutsen
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2004 - 15:01 #10
Ja, du skulle jo ha' mulighed for at komme af med dem hehe ;-) Jeg takker! :-)
Avatar billede cronck Nybegynder
27. juli 2004 - 15:53 #11
Det er helt i orden med mig.... Skriv lige når du har fået lavet mere, så kigger jeg da gerne en gang til.. ;-)