Avatar billede michael-k Nybegynder
23. juli 2004 - 20:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dokumenter kan ikke åbnes efter formatering

Efter en formatering kan jeg ikke mere få adgang til den mappe der hedder dokumenter som windows laver.

Jeg har formateret C drevet og min mappe Dokumenter lå på D drevet. Og troede enlig der ikke var noget problem i det. Men prøver jeg at åbnes mappen kommer den frem med "adgang nægtet"

Nogle der har en ide til hvordan jeg kan komme ind i den mappe ?
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2004 - 20:55 #1
Avatar billede henrikege Nybegynder
23. juli 2004 - 20:59 #2
Jeg har også min dokumentmappe på en anden partition end C:/. Jeg har flere gange formateret og ikke været ude for din oplevelse. Hvad står der ved mappen, når du højreklikker på den ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. juli 2004 - 21:16 #3
Jeg regner med at det er som normalt når man højreklikker.

Det er for en gut jeg spørger for.

Citere ham lige.

"Jeg har opdaget at hvis jeg vælger properties (egenskaber) så siger den at folderen fylder 0bytes og har ingen filer i sig. Jeg går ud fra at det er løgn, for jeg bootede i knoppix og så at alle filer faktisk var der."

bertie  Det hjalp ikke desværre.
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. juli 2004 - 21:28 #4
bertie nå nu fik han det til at virke, efter et forsøg mere. Så smider du lige et svar så du kan få lidt point.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2004 - 22:02 #5
Jo da, det var godt han fandt dem :-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. juli 2004 - 22:29 #6
yep takker for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2004 - 22:32 #7
Og jeg takker for point :-)