Avatar billede ugur2002 Nybegynder
23. juli 2004 - 16:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

jeg skal have bredbånd til hele nabo laget 30-60 lejligheder

hvor kanjeg få det billigst nogle der aner det jeg aner intet hvor eller hvordan jeg skal søge den der først kommer med flere internett udbydere for 200 point :D
mindst 5 forskellige udbyder vil jeg have fat i
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
23. juli 2004 - 16:34 #1
blandt andet skal der være priser osv. på hvad det koster at sætte det op osv..
Avatar billede gchris5 Praktikant
23. juli 2004 - 16:37 #2
Tror du skal starte med at fortælle hvor vi er henne i landet!
Avatar billede abcdefghijklmn Nybegynder
13. september 2004 - 14:23 #3
Tjeck www.jay.net
De kan give dig en rigtig hurtig hastighed for få penge, og der er mange penge at spare hvis man sammenligner med f.eka. tdc og tele2. Ring og Spørg efter Morten Edlers (kender ham personligt), han skal nok give dig svar på en masse!!
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
27. oktober 2005 - 16:37 #4
åæøå