Avatar billede morphius Nybegynder
24. februar 2001 - 00:16 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hjælp !!

Hej eksperter !!!

Jeg vil meget gerne lære Php fra bunden ud fra en Tutorial men det skal være en jeg kan downloade så jeg ikke skal være på nettet imens. så skaf mig en Php Tutorial jeg kan downloade så for du pointene.

-Jonas Madsen
Avatar billede simit Nybegynder
24. februar 2001 - 00:19 #1
der ligger nogle gode tutorials her: www.anything.dk
hvis du vil have dem på din pc kan du bare sige gem som...
Avatar billede brain Nybegynder
24. februar 2001 - 00:20 #2
Avatar billede simit Nybegynder
24. februar 2001 - 00:21 #3
der ligger også nogle gode her www.webcafe.com
Avatar billede aneez Nybegynder
24. februar 2001 - 00:21 #4
jeg ved ikke hvor meget du for ud af en toturial men du kan da ihvertfald hente manualen der står ALT hvad du har brug for og der er da også en del eksempler af brugen på de forskellige funktioner.

adressen er

http://www.php.net/docs.php

du kan hente html vertionen men jeg mener også der er en windows hjælp vertion ting.

/Aneez
Avatar billede brain Nybegynder
24. februar 2001 - 00:24 #5
http://dk.php.net er det danske mirror. Jeg er enig i at det er den bedste og eneste PHP resource der holder...
Avatar billede morphius Nybegynder
24. februar 2001 - 00:36 #7
Er der ikke noget på dansk som man kan downloade og som man lærer noget af?
Avatar billede brain Nybegynder
24. februar 2001 - 00:52 #8
hvordan kan en PHP programmør wannabe klare sig uden at kunne engelsk?
Avatar billede morphius Nybegynder
24. februar 2001 - 00:58 #9
Jeg er sq ikke \"PHP programmør wannabe\" og jeg kan sq også Engelsk det ville bare være lidt bedre at få det på dansk så jeg fatter hvert et ord....
hvad spiller du egentlig så fucking hardcore for?

Avatar billede steven Nybegynder
24. februar 2001 - 09:58 #10
Hej morphius,

www.webcafe.dk er der nogle danske tutorials, og de er ret gode hvis man skal introduceres til PHP!

Mvh

Steven
Avatar billede f2 Nybegynder
24. februar 2001 - 10:15 #11
www.phpbuilder.com og så skal du trykke på DOCS..
der er en toturial, men på hjemmesiden er der også et forum, og der er også scripts.
Avatar billede morphius Nybegynder
24. februar 2001 - 13:16 #12
Det er jo de samme fra folk kommer med igen og igen ingen har kommet med noget dansk man kan downloade...
Avatar billede jd Nybegynder
25. februar 2001 - 14:22 #13
Jeg vil give simit ret.... at trykke Filer->Gem som...
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
13. juli 2003 - 12:29 #14
Hmmm let at se at der ikke var co-admins dengang..