Avatar billede michael-h83 Nybegynder
22. juli 2004 - 19:15 Der er 5 kommentarer

Er disse lige gode

Er sygate personal firewall den gratis eller den der koster noget. evt hvad er forskellen
Avatar billede buddy45 Juniormester
22. juli 2004 - 19:49 #1
Gratis til personligt/hjemme brug:
http://smb.sygate.com/download_buy.htm
Avatar billede copyright Nybegynder
22. juli 2004 - 19:51 #2
det er en fint FireWall jeg bruger den selv og har kun gode ting at sige om den, den bedste jeg har prøvet
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
23. juli 2004 - 13:34 #3
jeg bruger også den gratis.
ingen problemer og jeg kan se den stopper en masse portscanninger :-)
Avatar billede milo Nybegynder
23. juli 2004 - 13:36 #4
rune.rasmussen, du skal nok ikke regne med at de portscanner er reelle ondtsindede scanninger, men nok mere en scanning fra fx din isp for at se om du er i live.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
23. juli 2004 - 13:39 #5
ja, det er selvfølgelig ikke usandsynligt :-)
men sygate fanger dem i hvertfald...