Avatar billede wwc Nybegynder
22. juli 2004 - 18:25 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Jamaicansk flag

Hej!
Jeg har ledt lidt efter et Jamaicansk flag. Da det ikke skal benyttes udendørs - men udelukkende til at hænge på en væg, har jeg ikke brug for super-vejrs-extra-beskyttede flag, men bare noget billigt 'crap'. Som https://www.unitedflags.com/shop/artikel_new.php?id=60027 f.eks. Men bare større - gerne 2 til 3 meter i længden.

vh Harry
Avatar billede htmlkongen Novice
22. juli 2004 - 18:38 #1
Tror det er svært at finde noget billigt 'crap' ;) , se bare prisen her på dansk flagfabriks hjemmeside: http://www.aalborgflagfabrik.dk/dk/mappe2/nationalflag/lande/j/jamaica.htm , men leder lige videre. ;)
Avatar billede wwc Nybegynder
22. juli 2004 - 18:39 #2
Nemlig. Men - kan man ikke finde noget i polyester evt.?
Vil tro det fra dit link og andre er vævet stof?
Avatar billede htmlkongen Novice
22. juli 2004 - 18:40 #3
Tror desværre du skal ud at gi nogle knaster, se her også : http://www.flagsonline.it/asp/flag.asp/flag_Jamaica/Jamaica.html
Avatar billede htmlkongen Novice
22. juli 2004 - 18:41 #4
Avatar billede wwc Nybegynder
22. juli 2004 - 18:44 #5
Yeah :|
Yahoo shoppen er det samme som den på unitedflags(og alle andre steder ;|)
Avatar billede krydset Nybegynder
22. juli 2004 - 18:46 #6
Avatar billede krydset Nybegynder
22. juli 2004 - 18:47 #7
Avatar billede wwc Nybegynder
22. juli 2004 - 18:52 #8
Det behøves ikke nødvendigvis være polyester. Materialet er ligemeget. Pris/størrelse er det der betyder :)
Og den største på den side er - så vidt jeg kan se, kun ca. 1,8m: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&q=72+inch+in+metres&btnG=Search
Avatar billede htmlkongen Novice
22. juli 2004 - 18:58 #9
Jeps, det er bare det nu større, jo mere pris det er klart. Det er mange penge at ofre, jeg købte et ved dansk flagfabrik nemlig. Quite expensive!
Avatar billede wwc Nybegynder
22. juli 2004 - 18:59 #10
Yeah. Men. Hvis man kan få 1,5*0.9m til 70 kroner, burde man jo et eller andet sted også kunne få 3m*1,8m til 300-400 kroner. Ik? :)
Avatar billede htmlkongen Novice
22. juli 2004 - 19:00 #11
Hehe lige præcis ;) Må man da håbe =)
Avatar billede heyckendorff Praktikant
23. juli 2004 - 11:16 #12
Hej Harry.

Det Jamaicanske flag er meget simpelt. Hvorfor køber du ikke bare noget billigt stof i gul, grøn og sort og syer et selv. Hvis du har en symaskine eller kender en der kan sy kan du gøre det på 10. min og lagner kan man købe billigt mange steder...måske endda i en genbrugsshop....burde kunne gøres for under 100,-
Do it yourself
Avatar billede heyckendorff Praktikant
23. juli 2004 - 11:17 #13
og JAH BLESS
Avatar billede wwc Nybegynder
23. juli 2004 - 19:39 #14
heyckendorf, Smart! Vi har da vist en symaskine gemt et sted? :)
Avatar billede heyckendorff Praktikant
24. juli 2004 - 10:23 #15
ja ikke....og det er jo sjovere at lave sine ting selv