Avatar billede crazykiddo Nybegynder
22. juli 2004 - 15:37 Der er 8 kommentarer

Trådløs netværk kan ikke logge op som bruger

Ja men jeg har sat et netværk op med 2 stk APer (Zyxel b-2000 V 2.0)
og det virker fint...
har 1 stationær pc med wireless pci kort..som virker fint når man er logget ind som admin, men har et bruger konto som ikke kan installer noget eller lignende..men når man logger ind som den bruger køre den ikke det wlan program som bruges til at connecte (bruger ikke det i windows da det hopper af heletiden)

har prøvet at sætte den i start (programmet) den starter i 2 sec og så forsvinder den igen og er ikke nede i systray.

Nogle som ved hvad jeg skal gøre for at brugeren kan logge på wireless netværket?
Avatar billede kenp Novice
22. juli 2004 - 20:38 #1
Du kan sagtes bruge det som er i windows! du skal bare slå IEEE802.xx godkendelse fra i den windowskonfigurator :)
Avatar billede crazykiddo Nybegynder
22. juli 2004 - 23:35 #2
jamen problemet er ikke det.. og virker bedrer syntes jeg med det tilhørende software som følger med pci kortet.
problemet er bare det ikke vil starte op når man ik er admin.
Avatar billede kenp Novice
23. juli 2004 - 08:19 #3
har du prøvet at give brugeren rettigheder til at køre de programmer som ligger i den mappe.!
Avatar billede crazykiddo Nybegynder
26. juli 2004 - 08:40 #4
hvor slår du IEEE802.xx fra ?? kan ikke se den nogle steder.
hvordan giver jeg bruger rettigheder til den mappe eller fil?
Avatar billede kenp Novice
26. juli 2004 - 09:03 #5
under egenskaberne for dit netkort og avanceret.

du højreklikker på mappen og vælger sikkerhed så kan du give rettigheder til den.
Avatar billede crazykiddo Nybegynder
26. juli 2004 - 10:05 #6
ser ud som om det virker..altså det første..den vil ikke åbne programmet som bruger..men bare det andet virker så er det cool.
mente sku bare jeg havde gjort det men åbenbart ikke.
super tak.
Avatar billede crazykiddo Nybegynder
26. juli 2004 - 10:05 #7
svar lige på den så får du point
Avatar billede kenp Novice
26. juli 2004 - 10:16 #8
det gør jeg da bare :) godt det virker.