Avatar billede nikolaj_jorgensen Nybegynder
22. juli 2004 - 15:17 Der er 1 kommentar

Palm Vx hotsync under Win2K

Jeg har tidligere fået lov til at hotsynce på min Windows 2000 (maskine på arbejde), men et eller andet har slukket forbindelsen.

Jeg har en mistanke om at der er "nogen" der har reserveret min COM-port. I starten virkede det med seriel hotsync (cradle), og efterfølgende har jeg prøvet med USB-hotsync (et kabel) samt et USB-Ir "øje", men intet virker :-(

Kan man se et sted om der er et stykke software der har lagt beslag på COM-porten ?

Jeg har ingen problemer med at IR hotsynce med min private PC'er, så PDA'en fungerer !

Jeg har brugt tonsvis af tid, men er efterhånden lost :-(
Avatar billede kjaergaard1 Nybegynder
12. oktober 2004 - 15:24 #1
Jeg har tidligere haft tilsvarende problem. Jeg går ud fra at du har aktiveret de pågældende porte, men i forbindelse med infrarød overførsel er det min erfaring at du i "wireless link" (i nogle versioner hedder det vist IR Link) under control panel for fanen "Image Transfer" skal fjerne fluebenet i "Use wireless link..."

/M