Avatar billede graphix Nybegynder
22. juli 2004 - 14:47 Der er 5 kommentarer

SOS - Partner søges

Går du også med drømmen om at være herre i eget hus?
Så dette måske noget for dig!

Jeg søger en partner evt. flere med flair for enten design, programmering og markedsføring mv. og som har tiden og lysten til at få stablet en god og solid virksomhed på benene.

Virksomheden kommer til at beskæftige sig med design, markedsføring, det trykte samt det digitale medie. Og hvis du har en idé til hvad vi ellers kunne tilbyde vores kunder, så lad os se på den.

Den eller de personer jeg søger skal være dybt engageret, brænde for deres arbejde og kunne indgå i en proces fra start til slut. Ydermere skal du have gode samarbejdsevner da vi kommer til at bruge meget tid sammen og derfor ser jeg også helst at du kommer fra Københavns området.

Jeg selv er grafiker med flair for programmering og markedsføring. Jeg startede mit eget firma i januar 2004, men da det er lidt trivielt kun at være én, søger jeg lige netop dig / jer.

Hvis du syntes dette lyder interessant så skriv en mail om dig selv og hvorfor du kunne tænke dig at være med? til info@graphix-design.dk

Ser frem til at høre fra dig

Med venlig hilsen

Lone Jensen
GRAPHIX
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. juli 2004 - 15:17 #1
Mail sendt!
Avatar billede coolstar Nybegynder
03. august 2004 - 14:07 #2
Intet svar, efter at have kontaktet dig.

Du skal i det mindste lukke det her aktive spørgsmål.

Lav et svar, accepter dit eget svar og så er det aktive spørgsmål lukket. Og ikke længere aktivt.
Avatar billede graphix Nybegynder
14. august 2004 - 12:00 #3
Lukker
Avatar billede coolstar Nybegynder
14. august 2004 - 12:06 #4
Du skal angive et svar og acceptere dit eget svar. Sådan lukker du :0)
Avatar billede jenslykke Nybegynder
06. november 2004 - 14:57 #5
accept her
*S* :-)