Avatar billede deuce24 Nybegynder
21. juli 2004 - 16:18 Der er 3 kommentarer

Nogen som kan hjælpe mig med min nye bærbare

Hejsa

jeg har lige købt mig en bærbar pc fra IBM en T41p 1,7 Ghz centrino som bare fungere over al forventning. Det eneste jeg ikke lige kan greje er det trådløse lan kort der er indbygget i PC'en jeg kan ikke tænde for det og slukke det som jeg kunne i starten da jeg først startede computeren , nu kan jeg kun slukke og tænde for Bluetooth i den indbyggede IBM ACCESS menu!!!!

nogen andre herinde som har haft det problem??? og som evt har en løsning på det, nogen gange virker det trådløse Lan kort og andre gange ikke ret depri når den jo er helt ny ikke! har prøvet at opgradere på IBM's hjemmeside, men det havde den modsatte effekt!!!!

mvh niels
Avatar billede fly3r Nybegynder
22. juli 2004 - 21:04 #1
hmm.. det lyder underligt... har du prøvet at spørge der hvor du har købt compen, og hvor lang tid siden er det den er købt?
Avatar billede deuce24 Nybegynder
23. juli 2004 - 17:11 #2
Tja den er købt gennem mit arbejde og det er vist det samme som at den er bestilt derikte fra IBM i danmark!
Avatar billede fly3r Nybegynder
28. juli 2004 - 14:21 #3
okay.... prøv at gå til dem du har fået den fra... har du prøvet at formatere den? det kan være en driverkonflikt