Avatar billede reion Nybegynder
21. juli 2004 - 15:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ang. Emperor: battle for Dune

Jeg ved ikke lige hvilken kategori dette spørgsmål høre under, så jeg prøver at sætte den her.

Jeg har købt et spil som hedder Emperor: battle for Dune, det skal køres på win 95/98 2000/ME, jeg bruger xp selv. Jeg kan godt installere spillet og jeg kan få menuer frem, men når jeg skal vælgde hvem jeg skal styre (hus), kommer der en besked frem der siger at jeg skal komme cden for huset atredis ind, og det gør jeg så, og så skal jeg trykke ok, men selvom jeg kommer musen over ok og trykker, sker der intet, spillet vil ikke acceptere at jeg trykker ok, det er som om at ok er frosset fast. Der kommer lidt lys i ok'et, men jeg kan ikke trykke på den. Mine comp konfigurationer over stiger lang over hvad for nogle requremenst som spillet skal have. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede thulstrup Nybegynder
21. juli 2004 - 15:59 #1
Har du installeret den seneste patch?
http://www.dune2k.com/?page=files-emperor&show=patches

Hvis det ikke hjælper, kan du måske finde noget brugbart på denne support side:
http://www.dune2k.com/forum/index.php?board=40.0
Avatar billede reion Nybegynder
22. juli 2004 - 17:10 #2
Det virkede fint, tak. Bare skriv et svar:-)
Avatar billede thulstrup Nybegynder
22. juli 2004 - 17:21 #3
ok :o)