Avatar billede xzein- Nybegynder
21. juli 2004 - 11:34 Der er 18 kommentarer

Tegnefilm på dr1 og tv2 nogle år tilbage

Hej
Jeg ved nok det lyder lidt mæsrkeligt (måske). Jeg kunne godt tænke om der er noget der har en liste over tegnefilm der er blevet vidst på tv2 og dr1 de sidste 10 år. Jeg leder efter en special en, men jeg har næsten ikke nogle oplysninger om den. Jeg kan ikke så godt huske det da jeg ikke var ret gammel da jeg så det først. Det handler så vidt som jeg husker om: nogen der havde nogle slags kapsler de spillede med. Så kunne de få nogle monster-tingeste frem. Det ligner lidt mener jeg nogle manga/anime nogen ikke sikker. Jeg tror der ca omkring 5-8 år siden det blev vist på tv. Kunne bare´godt tænke mig at finde noget om det. For jeg sys det var så fed ;). Kunne blive glad hvis nogle kunne huske det, ud fra mine få oplysninger.
Avatar billede keysersoze Guru
21. juli 2004 - 11:44 #1
pokemon?
Avatar billede xzein- Nybegynder
21. juli 2004 - 11:54 #2
nej
Avatar billede xzein- Nybegynder
21. juli 2004 - 11:54 #3
før pokemon kom dansk tv
Avatar billede overchord Nybegynder
21. juli 2004 - 12:06 #4
det lyder som bey-blade (stavning??)
Avatar billede xzein- Nybegynder
21. juli 2004 - 12:13 #5
nej det er det heller ikke det er jeg sikker på. bey-blade er slet ik ret gammelt
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. juli 2004 - 12:22 #6
Pokemon lyder altså rigtigt. Der er det med kapslerne hvor pokemon-figurerne så kom ud, samt menneskene i tegneserien ligner meget godt de manga/anime billeder jeg kunne finde.
http://web.netbul.com/cocuk/images/themes/pokemon/pokemon_arka_plan3.JPG
Avatar billede xzein- Nybegynder
21. juli 2004 - 12:27 #7
jeps det ser noget sådan ud billede af det, men det er ikke pokemon det er jeg 200% sikker på.
Avatar billede xzein- Nybegynder
21. juli 2004 - 12:31 #8
jeg kom i tanke om de fantiske 4, det ligner meget det. billede mæssig. >>staver af ****
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. juli 2004 - 12:32 #9
Nu jeg tænker efter, så kom pokemon figurerne også ud af bolde, ikke kapsler.

Og problemet er at jeg kan godt huske de kapsler. Min unger havde dem i et rør, men jeg kan ikke huske hvad de hed, og jeg spurgte min ældste søn og han kunne heller ikke.
Avatar billede belle Nybegynder
21. juli 2004 - 12:32 #10
Send en mail til DR og TV2. De plejer at være ret flinke til at oplyse om alt muligt inden for deres rækker. Bare beskriv det så præcist du kan. Skriv bla at du er sikker på at det var før pokemon for ellers er jeg ret sikker på du får det svar for ud fra hvad du har skrevet her lyder det som pokemon
Avatar billede xzein- Nybegynder
21. juli 2004 - 12:37 #11
1.hehe ja kapsler. det må havde en skummelt når ingen kan huske det :)
2. jeg har skrevet til dr1 nu. på tv2 hjemmeside er det svært at finde et sted hvor man kan skrive til dem :(
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. juli 2004 - 12:43 #12
Hmm... jeg kan blot huske at de "kapsler" jeg husker hed eller blev kaldt Caps, og sønnike kan heller ikke huske hvad det egentligt gik ud på.
Avatar billede xzein- Nybegynder
21. juli 2004 - 12:47 #13
ok. jeg har prøvet at skrive til dr1 så ser vi hvordan det går.
Avatar billede leif Seniormester
21. juli 2004 - 12:48 #14
Vedr. TV2 så kan du prøve på http://omtv2.tv2.dk/kontakt/kontakt.php
Avatar billede xzein- Nybegynder
21. juli 2004 - 12:52 #15
tak for linket kan ik finde ud tv2's hjemmeside :(
Avatar billede yellow Nybegynder
21. juli 2004 - 13:25 #16
Avatar billede xzein- Nybegynder
21. juli 2004 - 14:25 #17
det ligner meget men jeg er ik sikker på det er det... jeg kunne ik finde noget af det der med kapslerne, i de små film på siden. har det været på danks tv ?
Avatar billede Schalls Praktikant
19. februar 2020 - 13:51 #18