Avatar billede alfabeta Nybegynder
21. juli 2004 - 10:24 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Hvad er 10.000 brugere værd ?

Hvis man har en datingside med cirka 10.000 kr. hvor meget kan man så forlange for siden ?

Hvor er det bedst at prøve at sælge den ?
Avatar billede alfabeta Nybegynder
21. juli 2004 - 10:25 #1
Hmmmm prøver lige igen....

En dating side med 10.000 brugere hvad er den værd....
Avatar billede alfabeta Nybegynder
21. juli 2004 - 10:26 #2
Lukker lige igen
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 10:31 #3
Husk at markere dit navn og tryk acceptere. Før er tråden ikke lukket :-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
21. juli 2004 - 11:02 #4
Er interesseret i køb ... hvilket site er til salg? ... tbst [at] stofanet.dk
Avatar billede c-holst Novice
22. juli 2004 - 12:13 #5
du kunne komme med lidt flere oplysninger.
fx
Har du ret til at udsende mails til brugerne, fx som eksperten har ret til at gøre til sine brugere
hvor mange af de registrerede brugere er aktive
hvilken side er der tale om, link...man kan vel ikke sælge en ukendt vare
Avatar billede freehelp Praktikant
22. juli 2004 - 12:42 #6
Tak for karma Carsten :-)
Men troede du havde lugtet hvem der stod bag freehelp navnet *G*

Opretter det ville som c-holst siger være rart med et link
Avatar billede c-holst Novice
22. juli 2004 - 14:31 #7
>alfa beta, Sorry for spam i din tråd

Hej Lars, prøvede at maile dette til dig, men kunne ikke?, lugtesansen fejler skam ingen ting*G*

jeg har bare nydt ferien med familien, lidt renovering af huset og en del ture ud af huset, så jeg har først lige opdaget at du var tilbage.

regner dog med at være aktiv igen fra weekenden. Min kone og jeg arbejder begge på forskellige tider af døgnet, så ind imellem har jeg nogle stille aftentimer, når børnene sover, som jeg kan lide at brænde af foran computeren. Eksperten, tv2-spil med mere er  blandt favoriterne for tiden

Håber vi også fremover kan hjælpe hinanden med at løse folks problemer.

God vind fra mig

Jeg er i øvrigt også på messenger, hvis du synes, så mail mig lige din nye mail
Avatar billede alfabeta Nybegynder
27. juli 2004 - 13:51 #8
Det er en slags scoreside, brugerne har accepteret nyhedsbrev.

Der er mange billedeprofiler.

Jeg vil skyde på at cirka 8000 mails er aktive.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
27. juli 2004 - 14:01 #9
Hvis siden er til salg, modtages gerne mere info. på: tbst [at] stofanet.dk

BTW - En afklaring af følgende to udsagn vil antagelig hjælpe os meget til at forstå, hvad det egentlig er du har til salg:

'datingside' og nu senest 'scoreside' ????
Avatar billede alfabeta Nybegynder
30. juli 2004 - 09:58 #10
Lukker igen... Tak for interessen :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
18. september 2004 - 10:34 #11
Hvordan faen kan jeg blive anmeldt i denne månede gamle tråd!!

Igen en latterlig tøsedreng der endnu ikke er tør bag hans øre og tør stå ved dette.

Men nu har co'erne da personens navn :-D
Avatar billede alfabeta Nybegynder
21. juli 2005 - 13:11 #12
FINALY LUKKET :-) Tak for indsatsen drenge