Avatar billede bbblow Nybegynder
21. juli 2004 - 03:13 Der er 5 kommentarer

gennemsigtigt skærmkabinet

Findes det?

Er vild med alt muligt elektronisk der har gennemsigtigt kabinet lige fra stereoanlæg, lamper og telefoner til computere.

Der findes både tastatur og kabinetter på www.sharkoon.com men ingen skærme - øv!

Er ligeglad om det er en fladskærm eller ej, og findes jeg det jeg søger er jeg også ligeglad med prisen =)

Håbefulde tanker,
bbblow
Avatar billede fixxxer Nybegynder
21. juli 2004 - 03:14 #1
Er Mac G4 ikke en gennemsigtig skærm? :) Det må da kunne findes til pc'er :P
Avatar billede jamiros Novice
21. juli 2004 - 09:17 #2
Avatar billede bbblow Nybegynder
22. juli 2004 - 00:11 #3
fixxxer> Ja, men kan den nu også det?
Tror det ikke - ikke så vidt jeg kan se

jamiros> tak for tanken - men er slet ikke den stil jeg mener *S*

Mere sådan her:
Telefon: http://www.chp.com.hk/Product/PH-1400.htm
Pladespiller: http://www.activ-hifi.dk/grafik/championI.jpg

Det findes nok ikke... men ville være FEDT hvis det gjorde, og nogen havde set en *S*
Avatar billede jamiros Novice
22. juli 2004 - 15:26 #4
Apples skærme virker fint til PC!
Avatar billede jamiros Novice
22. juni 2005 - 16:58 #5
How goes?