Avatar billede sofaen Nybegynder
21. juli 2004 - 00:48 Der er 1 kommentar

creative webcam nx pro, kan ikke indtale lyd

Da jeg gerne vil lave et lille video klip til min hjemmeside, har jeg købt et creative webcam nx pro i forgårs. efter installation og tilsluttet microfon gik jeg i gang, er helt blank på dette område. videoklippene fungerer og foto ligeledes og kan ses i albummene, men lyden kan jeg ikke få på klippet. Jeg kan godt indtale lyd på almindelig vis, men ikke samtidig med videooptagelsen, er det fordi det kun er beregnet til msn? I brugervejledningen (engelsk) står der intet om lyd, er iøvrigt mangelfuld, pudsigt nok til min irritation ved dem der sælger ikke ret meget om varerne, håber derfor en her kan hjælpe, hulk
Avatar billede sofaen Nybegynder
21. juli 2004 - 20:49 #1
Har løst problemet ved at jeg gik ind på europe.creative.com og fandt en yderst tilfredsstillende vejledning som jeg fulgte til punkt og prikke og vubti, så fungerede lyden sammen med videooptagelsen. Håber det kan være til hjælp for andre, idet jeg tror det er et udbredt problem for førstegangskøber som jeg selv. Ha en fortsat god aften til alle her.
Venlig hilsen
sofaen