Avatar billede sharifff Nybegynder
20. juli 2004 - 21:50 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

sd, cf, mmc-kort

Er der nogen forskel på CF og SD kort, andet end den fysiske størrelse. Jeg mener, er der noget der taler for at købe den ene slags frem for den anden. I mit tilfælde til en Ipaq 2210, der jo "spiser" dem begge.

Hvad er forskellen på SD og MMC

Hvad er forskellen på Fujitsu Siemens SD 256 MB til 1221,- og Kingston SD 256 MB til 289,- (bortset fra 4-5 dobbelt pris)
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
20. juli 2004 - 21:59 #1
Kortene er på ydersiden fysisk ens. SD er dog en nyere standard som kan rumme mere data - eller rettere, der findes SD kort der er større. MMC er som regel dyrere - sandsynligvis fordi der laves færre af dem (færre dimser der bruger dem).

SD er dog den nyeste standard og jeg ville klart vælge dem - også for at kunne bruge det i evt. senere Pocket PC'ere som du køber. Hvad angår pris så er den meget forskellig, men uden at jeg har opdaget kvalitetsforskel. Kingston er i øvrigt meget god kvalitet så du kan roligt købe det billige (så længe det er en butik du stoler på).
Avatar billede sharifff Nybegynder
20. juli 2004 - 22:04 #2
mener du SD frem for CF
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
20. juli 2004 - 22:09 #3
Nu svarede jeg mest på det med SD vs. MMC. Hvad angår CF vs. SD så ville jeg købe SD sådan at CF-slottet var ledigt til f.eks. et senere WiFi-kort eller en GPS...sådan nogle som vi har anmeldt på www.pocketfreak.dk.
Avatar billede sharifff Nybegynder
20. juli 2004 - 22:40 #4
okay, takker