Avatar billede maxparty Nybegynder
20. juli 2004 - 21:16 Der er 5 kommentarer

www.maxparty.dk

Hejsa!

kunne godt lige tænke mig at høre folks mening om designet på http://www.maxparty.dk Det er en hjemmeside som er lavet til fornøjlse for en ordenlig flok som går i byen sammen, på tværs af hinanden os såen. Derfor ved jeg godt der kører lidt musik i baggrunden, men som sagt så er den ikke henvendt til hele nettet, men mere "os"

Men jeg vil da gerne lige høre lidt om hvad i har at sige om designet og udelukkende designet :-)

Mvh
Stig
Avatar billede maxparty Nybegynder
20. juli 2004 - 21:20 #1
Vil lige tilføje at siden er lavet i ren html, slideshowsene med billeder er lavet i flash
Avatar billede okpixel Nybegynder
20. juli 2004 - 21:29 #2
optur >
  total party design
  nice chick på forsiden... mer ;)

nedtur >
  scrollbars, både h & v (1024x768)
  musikken kan ikke slukkes
Avatar billede maxparty Nybegynder
20. juli 2004 - 22:16 #3
Jeg ved godt det med scroll baren, kan satme ikk fjerne den i bunden, men den er ikk på de andre sider. Musikken, ja den forbliver :-) Men jeg ved godt den ikk kan slukkes, det ønsker "vi" som bruger den nemlig ikk :-) Men ellers tak, ja hende pigen på forsiden...? Er det ikk under partypics...? Hun er temmelig nice, god vennekreds... Hygge.-.-.-.-.-
Avatar billede cpufan Juniormester
20. juli 2004 - 22:22 #4
cool nok Stig,
men få styr på fontene,
times holder bare ikke på den side :)
håber vejret er bedre i staterne, end i dk
Avatar billede maxparty Nybegynder
20. juli 2004 - 23:04 #5
Hej Jan!

Vejret... Lige nu, pisser det ned, regner øv... Men i morgen onsdag, Sol Skin af højeste klasse....