Avatar billede grann Nybegynder
20. juli 2004 - 20:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sony Ericsson T630

Hej jeg har lige købt en SE T630 og jeg savner et program til at indtaste oplysninger i telefonbogen fra min pc'er. De medfølgende programmer kan jeg ikke just se indeholder denne funktion men mulighed for at ændre alle andre indstillinger. Jeg har læst at der skulle findes et gratis program til at ændre i telefonbogen fra en pc'er på nettet men jeg har ikke haft held til at finde dette program endnu. Jeg håber derfor at der er en derude der kender dette program eller ved hvordan jeg kan få løst mit problem på anden vis.
Avatar billede dmcn Praktikant
20. juli 2004 - 21:03 #1
fma.sf.net - genialt stykke software.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
20. juli 2004 - 21:56 #2
n0rmality > Ved du om det virker til P800?
Avatar billede dmcn Praktikant
20. juli 2004 - 22:07 #3
Det skulle jeg mene - jeg har dog kun prøvet med min T630. Du kan evt. kaste dig ud i det? =)