Avatar billede sash Nybegynder
20. juli 2004 - 18:26 Der er 5 kommentarer

jeg har bøvl med web10.dk

Jeg har oprettet webhotel hos dem for 3 uger siden,jeg kan ikke uploade min backup af min mysql file.der er noget galt med deres mysql server.Jeg synes det er sløv med deres support.jeg kan ikke bare vente og vente.Her kan i se hvad jeg har skrevet og hvad det har skrevet tilbage.

http://www.web10.dk/support/show/26304/4acd0b19e35ef79e4096c215c7bef048

Hvad kan man gør andet end vente og vente?
Kan jeg klage hos forbrugerrådet??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. juli 2004 - 18:34 #1
Du kunne jo være mere informativ. Hvad sker der helt præcis når du siger at du ikke
kan uploade den?
Avatar billede sash Nybegynder
20. juli 2004 - 19:44 #2
Der bliver ikke lavet noget tabel,når jeg uploade den.databasen tom som fra starten af.Jeg ved godt hvordan man uploade sql file.jeg prøvet det mange gange.men hos web10 er der problemmer med mysql.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. juli 2004 - 19:53 #3
Åbenbart ved du det ikke. Der er en øvre grænse for hvor meget du kan sætte
ind med phpmyadmin. Dine 2 MByte er nok over. Del filen op i mindre bidder, så
er det ingen sag.
Avatar billede sash Nybegynder
21. juli 2004 - 11:42 #4
jeg prøver det med dele filen.
Avatar billede sash Nybegynder
22. juli 2004 - 14:39 #5
Tak for det,det virkede da jeg delte filen i mindre bider.