Avatar billede majkat Nybegynder
20. juli 2004 - 13:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

"Klikbare" links i pdf eksport

Bruger OO 1.1.1 / SuSE Linux 9.1

Kan man eksportere PDF'er således at de links der fremgår i teksten er "klikbare" når de vises i Acrobat Reader?
Avatar billede jogii Nybegynder
21. juli 2004 - 09:29 #1
Ser ikke sådan ud. Det ligner mest en "Print-to-pdf export" implementering.
Avatar billede majkat Nybegynder
21. juli 2004 - 14:13 #2
det må jeg vel så acceptere... -- læg et svar for point
Avatar billede jogii Nybegynder
21. juli 2004 - 17:06 #3
behold dem bare selv. Eller vent til der er nogen der har en rigtig løsning. Jeg gættede bare.
Avatar billede majkat Nybegynder
29. juli 2004 - 14:33 #4
det gør jeg så...
Avatar billede lodahk Nybegynder
05. december 2005 - 22:32 #5
Jeg ved ikke om spørgsmålet er forældet, men her er svaret:
OpenOffice.org 1.x understøtter ikke opmærket PDF. Du kan derimod installere en makro (ExtendedPDF) fra http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=87718&package_id=102785

I OOo 2.0 er det muligt at gøre det direkte fra programmet.