Avatar billede acp_dk Nybegynder
20. juli 2004 - 11:45 Der er 1 kommentar

Ikoner / Genveje i Start Menu

Hej med jer,

Er det muligt at bestemme via Group Policy hvilke Ikoner og Genveje der skal være i start menuen.

Jeg har nogle applikationer som jeg gerne have at brugerne har i deres start menu.

Hilsen,
Anders.
Avatar billede serverservice Praktikant
06. august 2004 - 08:49 #1
Hvis det er i selve startmenuen kan du fjerne/tilføje dem som er i windows.
Se i group policy under user conf- adm. templates - startmenu &  taskbar.

Hvis du ikke finder dine muligheder må du kopiere nogle genveje over fra et share med et logonscript. så skal du kopiere til:
C:\documents & settings\%username%\start menu - ok