Avatar billede marty Nybegynder
20. juli 2004 - 09:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

kan ikke slippe af med scor.dk i adresselinien/autocomplete

Hejsa.
Jeg har indtil for et år siden været medlem hos scor.dk. Efter at jeg har afmeldt mig dukker http://www.scor.dk stadig op i min adresselinie når jeg skriver noget med "http://www.s*". JEg har slettet alle midlertidige internetfiler, cookies, history og alt hvad der lå i foretrukne. Derudover har jeg scannet med AdAware, men det kan ikke rigtig lykkes mig at fjerne det. Kan nogen hjælpe mig?

På forhånd tak : )

/marty
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. juli 2004 - 09:39 #1
scor.dk står vel ikke som din startside vel ?
ellers burde clear history fjerne den med mindre der er en som benytter din computer til at tjekke scor.dk
Avatar billede marty Nybegynder
20. juli 2004 - 09:44 #2
nope, clear history er, som jeg har skrevet, afprøvet. Jeg er den eneste der bruger denne PC, så der er ingen andre der checker scor herfra. Når jeg sletter history'en dukker den stadig op umiddelbart efter. jeg har i øvrigt osse søgt på mine drev om der evt skulle ligge noget der kunne minde om scripts i forbindelse med scor, men uden held. Desværre.
Avatar billede marty Nybegynder
20. juli 2004 - 09:44 #3
og, hehe... nej, den står bestemt ikke som min startside ;D
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. juli 2004 - 09:51 #4
du har ikke en genvej liggende i dine favoritter vel ?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. juli 2004 - 09:52 #5
kør spybot, og slet alt så skulle det være klaret..O)
http://www.download.com/Spybot-Search-Destroy/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2
husk at opdatere.
Avatar billede jps6kb Novice
20. juli 2004 - 09:52 #6
Prøv evt. at Funktioner -> Internet indstillinger

Sæt "antal dage..." til "0" til klik "ryd oversigt"... genstart browseren...
Avatar billede jpvj Nybegynder
20. juli 2004 - 09:54 #7
Tror mest på jps6kb's forslag. Scor.dk er ikke kendt for at være associeret med spyware. Det er blot IE's history list, som du skal have ryddet.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. juli 2004 - 09:54 #8
lige præcis..O)

Det er det man kan med spybot, jo..
Avatar billede fromsej Praktikant
20. juli 2004 - 10:12 #9
Det kan både IE Privacy Keeper og Empty Temp Folders klare for dig, du finder links til begge her:
http://www.eksperten.dk/artikler/144
Avatar billede marty Nybegynder
20. juli 2004 - 11:50 #10
Spybot gjorde ikke tricket, men IE privacy keeper virkede.. hvis du vil have point, så post et svar : )
Avatar billede fromsej Praktikant
20. juli 2004 - 12:13 #11
Så gerne.*S*
Så installer lige Spywareblaster, spywareguard og IE-Spyad fra artiklen, så er du godt dækket ind, husk at opdatere dem regelmæssigt.
Avatar billede fromsej Praktikant
20. juli 2004 - 18:19 #12
Tak for point.