Avatar billede aggehund Nybegynder
19. juli 2004 - 20:10 Der er 10 kommentarer

Remotekabel i bilstereo

HEy,

Har lige købt en ny Clarionradio... ( DXZ548RMP ) .. men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal tilslutte mit remotekabel fra min forstærker (til min forstærker)...!?

- nogen der kender denne clarion ??

/Morten
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. juli 2004 - 20:13 #1
Har du et blåt kabel?
evt. blå/hvid?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. juli 2004 - 20:14 #2
Bruger du ikke et ISO stik?
Avatar billede aggehund Nybegynder
19. juli 2004 - 20:18 #3
ja.. jeg har et blåt kabel...
Avatar billede aggehund Nybegynder
19. juli 2004 - 20:19 #4
.. - eller.. der er intet blåt kabel som "stikker" ud af min headunit..! :(
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. juli 2004 - 20:21 #5
Ok, det plejer at være det.
Men for at være sikker kan du prøve at "måle" med en pære du sætter til der, og til stel.
Lyser den ved både brug af radio og cd er det din remote, lyser den kun ved radio, så er det til automat antenne.
Den skal bare give 12v+ ud, hvis du kan måle med et multimeter..
Avatar billede aggehund Nybegynder
19. juli 2004 - 20:22 #6
.. jeg har et multimeter..! ;) ... så vil jeg lige gå ud og måle.. .. ! ;) tak so far.. :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. juli 2004 - 20:22 #7
Sidder det så i stikket bagefter?
Har du måske mulighed for at tage et billede af din HU bagfra?
Avatar billede aggehund Nybegynder
20. juli 2004 - 01:07 #8
Hey Web...! - Tak for hjælpen.. har fundet min remote... den sad et meget mærkeligt sted! ;)
- Så send mig lige et svar, så jeg kan smide nogle point efter dig! ;)
Avatar billede aggehund Nybegynder
20. juli 2004 - 01:08 #9
.. ups...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
20. juli 2004 - 11:45 #10
Helt iorden :)
Hvad farve havde den så?