Avatar billede hubbi Nybegynder
19. juli 2004 - 17:16 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Hvilken antivirus program er bedst

Hvilken vil i forslå er det bedste på market nu
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juli 2004 - 17:19 #1
Avatar billede hubbi Nybegynder
19. juli 2004 - 17:22 #2
gerne begge dele.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juli 2004 - 17:26 #3
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juli 2004 - 17:29 #5
Avatar billede hubbi Nybegynder
19. juli 2004 - 17:30 #6
Takker, men hvilken er så den bedste, her tænker jeg på resouser og bruger venligheden.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juli 2004 - 17:32 #7
Min egen holdning er, at så længe der findes gratis scannere på højde med AVG og AVAST, er der ingen som får mig til at betale i dyre domme for et købeprogram.

Bruger selv AVG og har været meget glad for det. Brugte tidligere Norton, som efter min mening er alt for resource krævende.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juli 2004 - 17:36 #8
Står du over for et valg lige nu vil jeg anbefale AVG. Det er meget nemt at sætte op, scanner ind og udgående post, opdaterer selv så ofte du ønsker det og kan køre planlagte systemscanninger.
Eneste betingelse for brug er, at du registrerer dig på firmaets hjemmeside, hvad du helt roligt kan gøre *S*
Avatar billede hubbi Nybegynder
19. juli 2004 - 17:43 #9
Mange tak for det
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juli 2004 - 17:46 #10
Velbekomme og tak for pointene *S*
Ønske du hjælp til AVG, henvender du dig bare i denne tråd, så skal jeg gøre hvad jeg kan for at hjælpe dig ;o)
Avatar billede hubbi Nybegynder
19. juli 2004 - 19:09 #11
Victor-1> Der er lige en ting der undre mig avg er et freeware, men jeg kan se på download.com at der også er et Shareware, hvad er forskellen edeligt.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juli 2004 - 19:15 #12
Det må vidst være en fejl - programmet er freeware.
Du kan læse om forskellen på de to her - http://www.download.dk/index.asp?warelist=true
Avatar billede arlet Juniormester
19. juli 2004 - 19:18 #13
Det er ikke en fejl*S*

Firmaer og andre, der ønsker flere muligheder i avg kan købe en professionel version: http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/11/lng/us/tpl/v5

Den er kun gratis for private...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juli 2004 - 19:21 #14
Klart klart "arlet" - men indtil nu, har vi kun talt om AVG free edition og derfor skrev jeg som jeg gjorde *S*
Avatar billede freehelp Praktikant
19. juli 2004 - 19:54 #15
Avatar billede arlet Juniormester
19. juli 2004 - 19:59 #16
freehelp -> Den kan du ikke bruge til en dyt.
Den er omkring 1½ år gammel og det er en tidsalder i dette game..
Avatar billede freehelp Praktikant
19. juli 2004 - 20:01 #17
Hvor er det lige du mener det ikke holder vand???
Avatar billede arlet Juniormester
19. juli 2004 - 20:05 #18
Jeg mener at der er sket utrolig meget på området indenfor de sidste 1½ år

Det kunne være rart med en ny opdateret liste over antivirus og firewalls..
Avatar billede freehelp Praktikant
19. juli 2004 - 20:07 #19
Enig du - men listen synes jeg nu stadig holder det programmer lover.

Ja selvfølgelig er der sket en del indenfor virus/spyware men programmer holder stadig hvad testen udtaler sig om.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juli 2004 - 20:07 #20
Idéen med det link er sådan set i orden, men problemet ligger jo netop i, at testen er gammel *S*
Antageligt alle programmer i den test er blevet vidreudviklet i alle mulige retninger og derfor ville resutatet af den samme test foretaget i dag, efter al sansynlighed se helt anderledes ud. ;o)
Avatar billede freehelp Praktikant
19. juli 2004 - 20:12 #21
Bruger selv Avast32 og har på intet tidspunkt har problemer.

Har testet samtlige freeware programmer på flere maskiner og holder fast ved Avast32 nu.

Så længe man kan få gode certificeret gratis - og som giver samme dækning som betalings programmerne ser jeg ikke grund til at betale :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. juli 2004 - 22:21 #22
"freehelp" -> det sidste afsnit i din kommentar herover er jeg helt enig i ;o)