Avatar billede mikru Nybegynder
19. juli 2004 - 12:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Graphic hang-up

Problemet viser sig som en fastlåsning af skærmbilledet, hvor der samtidig vises "forstyrelse" i grafikken. Efter 10 sec går skærmen sort og vender derefter tilbage til det oprindelige billede, og problemet er overstået for en tid. Oftest sker det når browseren er åben, men også i andre applikationer.

Alle drivers er opdateret og jeg hælder selv til en fejl i grafikkortet(Nvidia GeForce TI4200), men er selvfølgelig interesseret i at få det af- eller bekræftet før jeg kaster penge efter et nyt.
Avatar billede ataxx Nybegynder
19. juli 2004 - 13:00 #1
har lige haft samme problem
med mit Geforce 4 ti4200...
der kom noget flimmer på skærmen, den frøs og så gik der ca 10 sekunder så blinkede skærmen og så kørte det igen.

Jeg kunne slet ikke køre nogen form for 3d grafik :(

Jeg fandt ud af at kortet var brændt af... på en måde, det virkede ihvertfald ikke i andre computere...

Så det ser desværre sort ud for dit gfx kort.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. juli 2004 - 13:03 #2
Tjaa.. afprøv kortet i en anden maskine, som ataxx beskriver. Det er den eneste måde du kan blive sikker i din sag.
Avatar billede mikru Nybegynder
28. juli 2004 - 17:42 #3
Jeg må gå ud fra at der ikke er nogen der vil forsøge sig med et svar. Læg et svar, ataxx, så får du pts for hurtigste kommentar.
Avatar billede ataxx Nybegynder
29. juli 2004 - 09:38 #4
svar fra mig :)