Avatar billede jesper_b Nybegynder
19. juli 2004 - 07:59 Der er 5 kommentarer

Boot-CD

Hejsa,

Ja nu står jeg igen med det indvindelige problem: at skulle geninstallere min XP, men gider ikke da jeg ved at det tager MEGET lang tid inden jeg er færdig med at installere drivere, patches mv.

Kender nogen et simpelt og godt program, hvormed jeg kan lave en simpel boot-cd, som indenholder en basis-installation af XP, med alle drivere, patches osv?

Hvi´s man kan få et freeware/shareware program, ville det være at foretrække.
Avatar billede buddy45 Juniormester
19. juli 2004 - 08:13 #1
Avatar billede jesper_b Nybegynder
19. juli 2004 - 08:24 #2
Ser fornuftigt ud. Jeg ville dog måske endda foretrække, at men tillige kunne inkludere diverse småprogrammer i imaget (WinZip etc.), så man har en "næsten færdig" installation.
Avatar billede fromsej Praktikant
19. juli 2004 - 08:59 #3
http://unattended.msfn.org/xp/gettingstarted.htm
Det skulle være det du har brug for.
Avatar billede fromsej Praktikant
19. juli 2004 - 09:03 #4
http://www.riversen.dk/
Kig under instruktionsvideoer, der er en om emnet.
Avatar billede nima Nybegynder
20. juli 2004 - 12:06 #5
Ellers så kig på norton ghost! Her kan du pakke hele din harddisk ned til én fil! Brænde den på en cd eller lade den ligge på en ekstern harddisk. Og når windows begynder at drille igen, så kører du imaget ind (tager maks 1 time) og computeren er præcis som før! Det du bare skal gøre at bidde i det sure æble, lave en ren installation med alle diverse opdateringer og programmer du ønsker også pakke det ned. Så behøver du aldrig mere at spekulere på det!