Avatar billede sunefr Nybegynder
19. juli 2004 - 00:05 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Billigste/bedste 2 mbit forbindelse

Hej
Jeg flytter til en lejlighed i KBH og skal have internet en Internet opkobling. Jeg vil gerne have en download streaming på mindst 2 mbit - upload streamingen er ikke så vigtig... Desuden er der 2 computere der skal kobles på - en bærbar og en stationær.
Mit spørgsmål er, hvad der er billigst/mest pålideligt? Er der nogen der kan anbefale mig noget???!

Mange tak for hjælpen!

Med Venlig Hilsen
Sune Frandsen
Avatar billede zhristian Nybegynder
19. juli 2004 - 00:11 #1
Cybercity 2048/128 er et godt valg :)

www.cybercity.dk
Avatar billede sunefr Nybegynder
19. juli 2004 - 00:18 #2
Der står på siden at man skal have en fastnet telefon... Jeg har telefonstik, men gider ikke have abonnement hvis jeg kan undgå det... ved du noget om det?
Avatar billede maximuss Nybegynder
19. juli 2004 - 00:56 #3
Jeh har cybercity  2048/128 uden telefon abonnement. Du kan måske få det, det kommer an på hvor meget kobber der er fra den nærmeste central du bor ved. Har ikke den store forstand på det men du kan læse lidt om det her.

http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/spoergsmaal_og_svar/
Avatar billede maximuss Nybegynder
19. juli 2004 - 00:57 #4
Ellers ring til dem og hør!!! Det gjorde jeg
Avatar billede sejrskilde Nybegynder
20. juli 2004 - 09:53 #5
Jeg har haft cybercity ADSL uden abonement. Når de skriver at der skal være fastnet telefon er det fordi at de vil have at der er et telefonstik i din lejlighed.

Cybercitys forbindelser køre upåklageligt, og faktisk opnåede jeg tit en bedre downstream end jeg faktisk havde betalt for.
Avatar billede sunefr Nybegynder
20. juli 2004 - 11:18 #6
Ok, tak for hjælpen! Poster I ikke et svar hver?! Jeg har bestilt tid med cybercity!
Avatar billede sejrskilde Nybegynder
20. juli 2004 - 11:22 #7
Ok :)
Avatar billede maximuss Nybegynder
20. juli 2004 - 16:45 #8
svar