Avatar billede stefmeister Nybegynder
18. juli 2004 - 22:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

View source

Hej

Jeg ved ikke hvad der er sket for min computer, hvis jeg højreklikker på en tilfældig hjemmeside og trykker View source, så sker der bare ingenting. Det har hele tiden virket og nu virker det bare ikke mere.
Har også fået et problem mvt. billeder på nettet. Normalt kan man trække billeder over i en mappe, det kan jeg ikke, så kommer der bare en cirkel med en streg tværs igennem. Hvis jeg så højreklikker på billedet og trykker Save Picture As, så normalt ville den skrive navnet på billedet i filnavnet, og extentionen som det originale billede er, men min skriver bare "untitled" og jeg kan KUN vælge .bmp, hvilket er meget mystisk da det alle sammen er jpeg billeder. Den gør det ikke med andre type billeder, kun jpeg.

Jeg har kørt Både Ad-aware, Spybot og Norton Anti-virus. Har også kørt Hijackthis, men synes ikke rigtig der er nogle ting der ikke bør være.
Hvad I alverden kan der være galt? Det har virket hele tiden.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
18. juli 2004 - 22:36 #1
Hvis det er nogen hjælp kan jeg godt smide min Hijackthis log herind.
Avatar billede crekke Nybegynder
18. juli 2004 - 22:37 #2
Hva er dine comp specs?
Avatar billede keysersoze Guru
18. juli 2004 - 22:43 #3
tøm din cache

funktioner -> internetindstillinger -> slet filer
Avatar billede squashguy Nybegynder
18. juli 2004 - 22:46 #4
enig med keysersoze, lyder som den virus der hedder internet explorer ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. juli 2004 - 22:54 #5
Hvis ikke tømningen af cachen hjælper så prøv at geninstallere internet explorer.
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Avatar billede stefmeister Nybegynder
19. juli 2004 - 00:21 #6
Hvorfor havde jeg ikke tænkt på det.

Hehe, nå men det virker i hvert fald.