Avatar billede privaten Nybegynder
23. februar 2001 - 13:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Admin, eller andre

Forum hedder ikke længere forum, men ofir, derfor:

Kan man ikke ændre sin mailadresse her på eksperten? - Jeg har gentagende gange forsøgt at ændre min mailadresse, men den bliver sat tilbage til det oprindelige så snart jeg trykker opdater eller refresh knappen.

Er der en finte?
/Privaten
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. februar 2001 - 13:09 #1
Du får en mail til den nye, som du skal svare på (eller klikke på).
Avatar billede hojben Novice
23. februar 2001 - 13:22 #2
Hehe kunne lyde som om at du allerede bruger den nye mail på en anden bruger? *ggg* har hørt om det for... (ingen anklage:)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
23. februar 2001 - 13:30 #3
Højben....Hehe kunne lyde som om du selv har prøvet det *ggg* (hvad det end betyder)Jeg har ikke hørt om det før (ingen anklage)*LOL*
Avatar billede meyersweb Nybegynder
23. februar 2001 - 13:50 #4
Forum.dk adressen vil ikke blive lukket, dvs sendes en mail til x@forum.dk bliver den sendt til x@ofir.dk.

Jeg har en forum.dk og dette har ikke givet problemer - man logger ind med det samme brugernavn
Avatar billede hojben Novice
23. februar 2001 - 13:52 #5
Eric >> Nope, men har set spørgsmålet på en anden måde tidligere *g*  *LOL* dog alligevel af dig *s*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. februar 2001 - 14:41 #6
hmmm.. det er nu lykkedes for mig at ændre min mail...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. februar 2001 - 14:25 #7
Det skulle være muligt nu uden problemer at ændre sin mail, trods tidl. fejl som nu skulle være rettet.
Avatar billede privaten Nybegynder
07. marts 2001 - 13:07 #8
>> Højben,

Nææ, jeg bruger ikke den samme mail til en anden bruger, jeg bruger slet ikke andre brugere end den jeg her sidder på. Pointen var blot at jeg med sikkerhed vidste at jeg flere gange havde \"ændret\" min mail adresse til ofir, men den blev bare aldrig opdateret.

Hvad skulle iøvrigt være finten ved at anvende flere brugere?

/privaten