Avatar billede sjsat Nybegynder
23. februar 2001 - 12:31 Der er 11 kommentarer

wap webmail?

nogle der ved om man kan lave en webmail til wap, sådan man man kan log ind på sin mail konto og tjek mail over wap.. nogle der ved om det findes? evt. en add??
Avatar billede disky Nybegynder
23. februar 2001 - 12:33 #1
wap bruger jo bare en skrabet udgave af html,

Så du skal bare lave en wap .vml fil der specificerer siden.
Avatar billede getalife Nybegynder
23. februar 2001 - 12:34 #2
yeah, Opasia har lavet en.
http://wap.mail.dk
Avatar billede getalife Nybegynder
23. februar 2001 - 12:48 #3
Eller download en lige her:
http://e-sphere.net/wapmail/
Avatar billede jones Nybegynder
23. februar 2001 - 13:06 #4
Gid der kom en owa til exchange (outlook wap access)
Avatar billede getalife Nybegynder
23. februar 2001 - 15:42 #5
Det er der faktisk.. så vidt jeg husker er der et firma i...ehm.. fredericia der lavede det.
Hmm.. hva pokker hed de..

Hvis de nu bare ikke havde slettet spørgsmålene da de lavede om på Eksperten sidst.. øv..
Avatar billede getalife Nybegynder
23. februar 2001 - 15:53 #6
Well.. fandt den ikke.. men der var en anden :o)

http://www.cellular.co.za/downloads/wap/download_wap_mail.htm
Avatar billede getalife Nybegynder
23. februar 2001 - 15:56 #7
Avatar billede getalife Nybegynder
27. maj 2001 - 00:34 #8
Kunne du bruge vores svar til noget?
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
24. juni 2001 - 20:54 #9
Hvad med wap.yahoo.dk
Der kan du chekke din normale yahoo mail, og hvis du sætter den op til at hente almindelig POP mail, så kan du læse alt det over din mobil telefon. Du kan også skrive emails derfra. En god service. Du får enda 6mb mail. Mere end Hotmail. Og de virker også mere stabile, og du får ikke SPAM som du gør på en Hotmail ...
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
24. juni 2001 - 20:55 #10
Ups. Jeg så ikke lige at det var programmering. Sorry *S* De giver nok ikke source koden ud ...
Avatar billede steelman Novice
04. februar 2005 - 12:04 #11
lukketid??