Avatar billede thomas_nj Nybegynder
18. juli 2004 - 18:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Wine og mit windowsdrev

Hejsa

  Under installationen af wine søger den efter og finder mit windowsdrev. Derefter spørger den om den skal bruge den, og her er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal svare. Drevet er ntfs så den vil jo ikke kunne skrive til det, og så vil jeg jo ikke kunne installere noget. Er det forstået rigtigt?
Og hvis man ser bort fra lidt sparet plads vil det så være nogen fordel at svare ja her?
Avatar billede michel4700 Nybegynder
18. juli 2004 - 18:26 #1
tja dumt spørgmål men hvorn opretter jeg et spørgsmål :oP
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
18. juli 2004 - 21:12 #2
I den blå bjælke, hvor der ude til højre er en søg, er der en der hedder opret spørgsmål
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. juli 2004 - 01:29 #3
Måske dette besvarer dit spørgsmål ?
http://www.linuxsolved.com/forums/ftopic434.html
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
19. juli 2004 - 17:27 #4
Ja det besvarede det. fandt det også i en faq til wine. Gider du svare?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. juli 2004 - 17:41 #5
Selvfølgelig *s*
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
19. juli 2004 - 21:17 #6
Tak for hjælpen
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. juli 2004 - 21:56 #7
Velbekomme og takker for point :-)