Avatar billede meyersweb Nybegynder
23. februar 2001 - 12:24 Der er 72 kommentarer og
5 løsninger

Design af logos til www.lupoclub.com

Da jeg ikke er sårlig hård til at grafisk design vil jeg se om jeg kunne få lidt hjælp til nogle logos til siden http:\\\\www.lupoclub.com

Det eneste krav til logoet er egentlig at navnet skal fremgå og at de gerne må være i eller tæt på de farver siden er i nu (tjeck linket).

Jeg vil meget gerne have mere end et logo og gerne i forskellig i forskellig størrelser.

Såfremt jeg ikke får nogle logoer jeg kan bruge - eller er de ikke særlig godt lavet trækker jeg nogle eller alle pointene tilbage.

Der skal altså med andre ord laves lidt for de 1.000 point.

Ved flere svar deles pointene efter anvendelsesmulighederne i de enkelte logoer

Mail logoerne til webmaster@lupoclub.com eller upload dem hvis du vil blærer dig med dine talenter over for de andre hoveder her på eksperten.

Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 12:26 #1
Jeg kigger på det i aften ;-)
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 12:28 #2
Hvor stort skal det logo være? Skal det være i stedet for det banner du har i toppen? eller skal det ligge til venstre for banneret?
Avatar billede meyersweb Nybegynder
23. februar 2001 - 12:34 #3
Som sagt så er det en ELLER FLERE logoer som jeg søger. Jeg havde tænkt mig at de bl.a. skulle bruges til links fra andre sider. måske også en til ligge til venstre for banneret i toppen / eller i stedet for.

Sååå jeg har ikke noget endegyldigt krav til størrelsen  - prøv jer lidt frem
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 12:36 #4
Okay, dejligt med frie hænder *S*
Dejlig bil, så\'n en Lupo 3L ;-)
Avatar billede sesam Nybegynder
23. februar 2001 - 13:12 #5
Jer er da også frisk på at forsøge mig...
Avatar billede ml Nybegynder
23. februar 2001 - 16:12 #6
Et hurtigt lille framework agtigt logo :)

http://www.link2.dk/lupoclub-logo.gif
Avatar billede cyfer Nybegynder
23. februar 2001 - 16:17 #7
ehm, hvad er det for en slags side, kan ikke helt finde ud af det??!
Avatar billede zuk Nybegynder
23. februar 2001 - 16:44 #8
Ja ! Bare et forslag !!!!
http://www.mobs.subnet.dk
Avatar billede meyersweb Nybegynder
25. februar 2001 - 14:07 #9
ml - det logo du har lavet er ikke lige min smag den er for \"kantet\".

zuk - nogle gode logoer som jeg har hentet ned og leget lidt med dvs. skilt skildt dem ad.

Jeg kan specielt godt lide nr. 2, men når jeg laver spørelsen om på det (resize i psp 6.0, bliver det ikke særligt pænt) kan den laves mindre fx width 125
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. februar 2001 - 14:14 #10
Hvis du har nogle gode billeder af bilen må du gerne sende den til:
den-genial-gode-grafiker@123ferie.dk
Avatar billede meyersweb Nybegynder
25. februar 2001 - 14:17 #11
tjeck -> www.lupoclub.com -> gallery
Avatar billede xtom2 Nybegynder
25. februar 2001 - 14:20 #12
Avatar billede prodic Mester
25. februar 2001 - 14:31 #13
Er der en tidsplan og kan det lade sig gøre at få at vide hvor mange forskellige vi snakker om - hvad er formålet med loget/banneret? - hvad skal det bruges til og i den dur?
Hvor mange størrelser skal du bruge, hvornår?
Avatar billede meyersweb Nybegynder
25. februar 2001 - 14:39 #14
der er ikke nogen bestemt tidsplan, men kan naturligvis ikke holde spm. åbent i lang tid.

mht til anvendelsen se beskrivelsen - Jeg vil gerne have flere forskellige størrelser
Avatar billede prodic Mester
25. februar 2001 - 14:44 #15
hmm Og hvor lang tid mener du er lang tid? Hvornår skal det være afluttet?
Og med anvendelse vil jeg gerne vide om det skal blive på jeres side eller om det skal ud på andre sider?
Og hvilke størrelser snakker vi om....og til sidst er det et Logo eller et Banner?
Avatar billede zuk Nybegynder
25. februar 2001 - 16:19 #16
Hmm ! Det glæder mig, at du kunne lide logo\'erne..
Skriv hvis du ønsker originalerne !! Det er muligt, at jeg kommer med flere forslag !!
Avatar billede staz Nybegynder
26. februar 2001 - 08:52 #17
Jeg kigger på det i løbet af idag ok....

---- Staz ----
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2001 - 21:46 #18
Evt. andet design til resten af siden eller kun logoer?
Avatar billede meyersweb Nybegynder
01. marts 2001 - 09:06 #19
Jeg har endnu ikke fået tilfredsstillende svar til de 1000 point.

Specielt zuks logoer er gode - men desværre ikke gode nok - lidt for store og de bliver grimme hvis jeg ændre på størrelsen (med painyshop Pro 6,0)

spacemaninc-> kun logoer

staz-> ville du kikke på det?? jeg har ikke hørt noget

zuk-> ja tak originalerne vil jeg gerne ha\' og du må gerne lave nogle flere hvis du gider.

prodic-> en uge - 14 dage eller noget ligende det haster ikke, men jeg kan jo ikke ´holde dette spørgsmål åbent for evigt

sesam & missekat det er ikke meget jeg har hørt fra jer - kom med nogle forslag

Avatar billede prodic Mester
01. marts 2001 - 09:15 #20
meyer->Gider du ikke uddybe lidt mere om hvad du vil have, specielt vil jeg gerne vide det som jeg tidligere har spurgt om.
Avatar billede skovtrold Nybegynder
01. marts 2001 - 09:27 #21
Skal logo\'et ligge på den blå baggrundsfarve du har på siden nu?
Avatar billede zuk Nybegynder
01. marts 2001 - 10:17 #22
Hej !!! Mit forslag er lavet i photoshop, så de ligger i en samlet psd-fil. Jeg mail\'er dem til dig......
Jeg skal nok komme med nogle nye forslag ! Vil du helst have dem i vector grafik ??
Avatar billede ginad1 Nybegynder
01. marts 2001 - 10:29 #23
Et lille kreativt indslag (=

http://www.cultladder.com/images/lupoclub.jpg
Avatar billede Trine Nybegynder
01. marts 2001 - 10:31 #24
ginad1: Hvor sjovt tror du selv det er, at have noget der ligner den på http://www.cultladder.com ? *G*
Avatar billede ginad1 Nybegynder
01. marts 2001 - 10:34 #25
Så Så Frøken snerpe Q* Et lille kreativt indslag (=

http://www.cultladder.com/images/lupoclub.jpg

mere var det ikke, så klap hesten og lad mig se dine indslag, du er vist lidt hurtigt på aftrækkeren, det eneste bidrag du er kommet med er vel omtrnet 30 ord og ikke en fis mere, så jack off *Hvæss*
Avatar billede staz Nybegynder
01. marts 2001 - 10:40 #26
Undskyld, men jeg har lidt travelt. Men jeg prøver lige... Jeg har lige købt domaine og skal have siden www.whitehat.dk/pixel lavet om og lagt ud på domænet.

---- Staz ----
Avatar billede Trine Nybegynder
01. marts 2001 - 10:44 #27
ginad1: Så så, selv ;-)
Jeg sagde det ikke for at fornærme dig. Men du har brugt det samme, som på din egen side (cultladder.com).
Avatar billede ginad1 Nybegynder
01. marts 2001 - 10:55 #28
og så ???, at lave et logo i text er jo piece of cake;

http://www.cultladder.com/images/lupo1.jpg

http://www.cultladder.com/images/lupo2.jpg

http://www.cultladder.com/images/lupo3.jpg

But who cares, der var bare for at være kreativ, så mon ikke det er op til den der skal bruge (=

Avatar billede staz Nybegynder
01. marts 2001 - 11:14 #29
Her er en lille en:

http://www.whitehat.dk/pixelupload/lupo.gif

Den er nem og ændre farven på uden det ødelægger resten af billedet. Kan også ment animeres.

---- Staz ----
Avatar billede skovtrold Nybegynder
01. marts 2001 - 11:25 #30
Avatar billede Trine Nybegynder
01. marts 2001 - 11:50 #31
skovtrold: Det er det pæneste der er dukket op, synes jeg *SS*
Avatar billede meyersweb Nybegynder
01. marts 2001 - 11:53 #32
Jeg har uploadet de indkomne forslag til
http://www.lupoclub.subnet.dk/bannerforslag.htm

skovtrold-> Ikke dårligt specielt nr. 3  - måske kan du lave noget mere i den stil

staz--> Lidt kedelig men ideen er god måske kan du arbejde videre på det. HUSK LUPOCLUB.COM altså SKAL .COM vises.

ginad1-> det er ikke bannere jeg leder efter og iøvrigt er de alt for store. og henholdsvis 106, 47, 65 og 61 KB er alt for tungt - nu sider jeg på en 512K forbindelse, men jeg kan nemt forestille mig hvor \"sjovt\" det vil være at sidde og vente på at et 106 KB billede loader.

Avatar billede skovtrold Nybegynder
01. marts 2001 - 11:54 #33
misskat >> tak skal du ha\'... :-)
Avatar billede meyersweb Nybegynder
01. marts 2001 - 12:00 #34
Missekat: jeg er enig i din ros af skovtrold men zuks forslag ( http://www.mobs.subnet.dk/ ) er nu heller ikke dårlige.
Avatar billede Trine Nybegynder
01. marts 2001 - 12:06 #35
meyersweb: Nej den er heller ikke så dum. Men det virker nok lidt mere banner-agtigt, hvis jeg skal være ærlig. Den er rigtig flot, men minder ikke om et logo.
Avatar billede zuk Nybegynder
01. marts 2001 - 12:50 #36
Hm ! Hvis spørgsmålet ikke lukkes nu, så kommer jeg nok med nogle flere forslag i aften !!!
Avatar billede Trine Nybegynder
01. marts 2001 - 12:55 #37
Jeg kommer også med et forslag i aften, så jeg håber også, at spørgsmålet står åbent så længe ;-)
Avatar billede meyersweb Nybegynder
01. marts 2001 - 13:32 #38
Jeg lukker ikke spørgsmålet nu - jeg lagde bare forslagene ud på en side så i alle kunne se de indkomne forslag. Til inspiration og \"blær\" jeg har dog ikke lagt navnene ud på dem alle (filnamnet viser iøvrigt eksperten.dk brugernamvet ved onmouseover = alt)

http://www.lupoclub.subnet.dk/bannerforslag.htm
Avatar billede meyersweb Nybegynder
01. marts 2001 - 13:33 #39
zuk og missekat - jeg glæder mig til at se hvad i kan trylle frem!!
Avatar billede Trine Nybegynder
01. marts 2001 - 16:09 #40
Her er mine første forslag. Jeg kan godt selv lide den nederste ;-)

http://www.misskat-net.subnet.dk/lupoclub/lupoclub.htm

Trine / Misskat
Avatar billede meyersweb Nybegynder
01. marts 2001 - 16:23 #41
ikke dårligt missekat - de er måske lidt vilde i farverne i forhold til min taget i betragtning \"neutrale\" side.

Flere forslag modtages med kyshånd
Avatar billede prodic Mester
01. marts 2001 - 16:29 #42
Meyer->Er det mig der er halvblind eller står der ingen størrelse nævnt nogen steder?
Avatar billede prodic Mester
01. marts 2001 - 16:30 #43
Og gælder det stadigvæk at du lukker om 14 dage?
Avatar billede Trine Nybegynder
01. marts 2001 - 19:30 #44
2 mere:

http://www.misskat-net.subnet.dk/lupoclub/lupoclub2.htm

De er lidt mere enkelte, passer nok bedre til din side ;-)

Trine / Misskat
Avatar billede Trine Nybegynder
01. marts 2001 - 20:00 #45
Lidt eksempler på, hvordan logo\'erne kan se ud på selve siden:
http://www.misskat-net.subnet.dk/lupoclub/lupoclub_eks.htm

Trine / Misskat ;-)
Avatar billede prodic Mester
03. marts 2001 - 16:52 #46
Nu hvor jeg ikke kunne få/finde de størrelser du gerne ville have, lavede jeg hurtigt et eksempel i 460x60.
Og det er normalt en bannerstørrelse og ikke størrelsen på logoere, da de kan variere.
Jeg gik ud fra, at du mente bannere når du har angivet siden som bannerforslag, derfor er det ikke decideret et logo men et banner.
Jeg kunne ikke huske dine farvekoder, så det blev sådan lidt på slump.
De kan naturligvist ændres, men mener selv at farverne på billedet passer godt sammen.

Men hvad nu har du jo om ikke andet noget at kritisere...just let me know. Det kan naturligvis ændres/laves om det hele.
15 minuters arbejde ser sådan her ud :
http://www.prodic.dk/eksperten/lupo.jpg
Avatar billede meyersweb Nybegynder
04. marts 2001 - 10:15 #47
hej prodic - det er faktisk et meget flot banner du har lavet, men det er ikke et banner men et logo jeg leder efter. Jeg ved siden hedder bannerforslag, men det er fordi jeg ikke tænkte mig om.

Jeg vil meget gerne have et eller flere logo/er, og med dine talenter ser jeg frem til at modtage flere forslag fra dig.

Avatar billede Trine Nybegynder
04. marts 2001 - 10:44 #48
meyersweb: Hvad siger du til mine forslag?
Avatar billede prodic Mester
04. marts 2001 - 13:16 #49
Når du siger et eller flere logoere, så mener du vel logo-forslag?
Du vil vel ikke anvende flere logoere til samme formål?
Og jeg ved ikke hvornår næste forslag kan risikere at ankomme - tiden er som altid knap!
Avatar billede meyersweb Nybegynder
05. marts 2001 - 12:19 #50
prodic -> Ja, jeg mener logoforslag og nej jeg har ikke påtænkt at anvende mere en et logo - men det kræver at der er et som er godt nok.

De tilsendte forslag ser pt. således ud:

http://www.lupoclub.subnet.dk/bannerforslag.htm

kik forbi og smid en kommentar her på eksperten
Avatar billede staz Nybegynder
05. marts 2001 - 12:32 #51
Er der ved og falde en afgørelse eller.....

---- Staz ----
Avatar billede prodic Mester
05. marts 2001 - 13:34 #52
meyer->Jeg sidder lige og kigger på din bannerforslas-side, og kan ikke undgå at se at der i toppen står : Feel free to download and use our banners
Nu vil jeg så lige høre, om hvornår du har fået lov til at bruge mit banner i den sammenhæng?
Og igen kan man ikke undgå at se at der står design et fedt banner og få det i de 1.000 point - gider du ikke lige rette det...

Alt det bøvl..bare fordi jeg ikke kan finde lupo\'en på VW-side! Hvor er den henne derinde?
Avatar billede meyersweb Nybegynder
05. marts 2001 - 16:25 #53
prodic-> teksten lav et banner er åbentlyst forkert jeg beklager.

Mht til retighederne så er den side du ser på lupoclub.com kun en side som henvises fra her - dvs at du ikke vil kunne finde siden ved at surfe rundt på lupoclub.com.

Siden er med andre ord kun oprettet til folk herfre eksperten - jeg tog siden banner.htm og rettede navnet til bannerforslag.htm og uploadede den - derfor teksterne og derfr navnet.

brokrøv *lol* - Beklager jeg har forviret dig
Avatar billede prodic Mester
05. marts 2001 - 16:29 #54
Jeg tænkte det nok...var bare lidt arig over at jeg ikke kunne finde den officielle side til Lupo\'en.
har du den?
Avatar billede Trine Nybegynder
05. marts 2001 - 16:33 #55
Klik dig ind på http://www.volkswagen.dk/
og klik på modeller nede til venstre i bunden...Vælg Lupo. Hmmm, hvor svært kan det være? *GG*
Avatar billede Trine Nybegynder
05. marts 2001 - 16:34 #56
meyersweb: Hvornår får vi af vide, hvad for et logo der bliver valgt? Jeg er ret spændt.
Avatar billede prodic Mester
05. marts 2001 - 16:34 #57
.dk - og jeg fes rundt på .com - stupid
Avatar billede meyersweb Nybegynder
06. marts 2001 - 10:07 #58
Jeg afventer stadig nogle flere logoer - jeg er ikke helt tilfreds endnu - der mangler ligesom noget.

jeg vil gerne have de skal være \"stilrene\", \"sigende\" og fleksible i størrelse og farver - så det er lidt svært - specielt for jer som sidder og knokler for at lave noget selv jeg ikke helt ved hvad er.

Jeg har dog besluttet, at det ikke nødvendigvis er det logo jeg vælger som får alle pointene - men at jeg vil præmiere dem som har hjulpet mig så godt jeg kan. Dette hænger sammen med at jeg pt. nok foretrækker logoet

http://www.lupoclub.subnet.dk/Logos/meyersweb_logo1.gif

problemet er bare at dette logo har jeg selv lavet - med inspiration i hvad i har lavet til mig - bl.a. missekats vw-logo som \"o\" i lupo var en god ide som jeg arbejde videre på.

Logoet http://www.lupoclub.subnet.dk/Logos/meyersweb_logo1.gif viser også hvilken stil jeg går efter - og jeg vil meget gerne have et ligende og flottere logo i både farver og sorthvid...

Måske er der nogen som er friske på at arbejde videre på logoet!
Avatar billede Trine Nybegynder
06. marts 2001 - 10:13 #59
meyersweb: Hehe, tønkte nok, at du havde fået inspiration fra mit logo ;-) Jeg har bare selv tegnet W-symbolet. Jeg er med på, at lege videre med dit logo. Nu har jeg trods alt en stil at gå efter ;-)
Avatar billede meyersweb Nybegynder
15. marts 2001 - 12:47 #60
Missekat: Er der sket videre med et tilpasset logo??

prodic ser jeg mere fra dig eller??

Jeg håber i kommer med et par nye forslag inden spørgsmålet lukkes ned!!
Avatar billede Trine Nybegynder
15. marts 2001 - 12:51 #61
Meyer: Hvornår lukker du spørgsmålet? Jeg havde egentlig glemt alt om dette spørgsmål. Men jeg vil lave noget på det, så snart jeg kommer hjem. Det lover jeg...Men jeg skal lige et smut til Århus efter skolen...så det bliver først i aften.

Godt du mindede mig om det igen ;-)
Avatar billede cyfer Nybegynder
15. marts 2001 - 13:21 #62
Hej meyersweb. Hvordan bruger du subnet til dit domæne. Altså så der står www.lupoclub.dk istedet for www.lupoclub.subnet.dk
Og dit er jo også uden reklamer på, hvordan gør du så den viderstiller til den adresse. Men www.lupoclup.dk bliver stående i adresselinjen??
Hvis man køber et domæne hos, www.1klik.dk kan jeg så også gøre det som dig, og kan jeg uploade via ftp??
Avatar billede Trine Nybegynder
16. marts 2001 - 07:41 #63
meyersweb: Kig på: http://www.misskat-net.subnet.dk/lupoclub/lupoclub2.htm igen, der er tilføjet nogle stykker. Jeg kan specielt godt lide de to sidste.

Trine / Misskat
Avatar billede meyersweb Nybegynder
16. marts 2001 - 08:58 #64
cyfer:-->Allerførst skal vi lige slå fast at det er lupoclub.com og ikke .dk, men dette har dog ingen betydning.

Det der er sker er at jeg har købt navnet ved speednames.dk. Når jeg har fået registeret navnet kan jeg vælge mellem at \"vidresende\" eller \"webalias\". Jeg har det man kalder et webalias på den måde kan jeg bestemme op til 10 sub-adresser under lupoclub.com. I dette tilfælde starter www.lupoclub.com www.lupoclub.subnet.com. Hvis man skriver dk.lupoclub.com starter den den danske lupoclub de.lupoclub.com starter den tyske - altsammen noget jeg meget let kan sætte op og ændre. Det samme er gældende for 10 mailadresser. webmaster@lupoclub.com videresendes til mig dk@lupoclub.com sendes til webmasteren for den danske lupoclub osv op til 10 adresser.

Det er meget nemt at bruge, men er som sagt noget speednames tilbyder. Det er tilgengæld lidt / noget dyrt i forhold til andre domainregisteringsfirmaer (.com er ca samme pris, mens .dk koster 400-450 kroner).

Fordelen er at hvis jeg fx ikke gider have subnet så ændre jeg det bare ved speednames. Normalt koster det 250 kroner at flytte mellem webhoteller som du så også skal betale for.

Om du så kan gøre det ved 1.klik.dk ved jeg ikke men tror det ikke.

mht tilreklame - så har jeg et 468*60 banner kørende på alle sider, men dette er prisen for gratis domæne og indarbejdes det ordentligt liger man ikke mærke til det.

Det korte af det lange det er skide smart, men koster.

og så skal man lige være opmærksom på at hvis folk fx følger et link som aktiveres i \"_main\" til fx www.eksperten.dk vil der stadig stå lupoclub.com i adresselinien - og det er ikke særlig smart.

mht til FTP så har det indegn betydning, da du uploader til en server efter eget valg og derefter henviser til denne hos speednames
Avatar billede meyersweb Nybegynder
16. marts 2001 - 09:01 #65
misskat: Meget flot, men kan du ikke prøve at sænke bilen på det sidste logo lidt så midten af dette billede ligger inde bag midten af teksten. Altså ligesom et watermark
Avatar billede Trine Nybegynder
16. marts 2001 - 09:08 #66
meyer: Jo det gør jeg når jeg kommer hjem ;-)
Avatar billede meyersweb Nybegynder
16. marts 2001 - 10:24 #67
takker
Avatar billede Trine Nybegynder
16. marts 2001 - 13:39 #68
Kig på: http://www.misskat-net.subnet.dk/lupoclub/lupoclub2.htm

Var det sådan du mente?

Trine / Misskat
Avatar billede Trine Nybegynder
17. marts 2001 - 20:19 #69
meyersweb: Si\'r du snart noget?

;-)
Avatar billede nomiz Nybegynder
17. marts 2001 - 20:24 #70
hmm hm hmmm
Avatar billede Trine Nybegynder
17. marts 2001 - 20:26 #71
nomis: Hvad Hmmm\'er du af?

;0)
Avatar billede meyersweb Nybegynder
19. marts 2001 - 08:26 #72
spacemic har afgivet et svat men aldrig bidraget derfor 0 point

ginad1 ikke særligt opfindsom, og bannere ikke logoer, men alligevel 25 point for at have deltaget.

Strz - ikke det helt store for dig derfor 25 point

Skovtrol - nogle gode forslag stærkt inspireret af golfklub.dk, men allige vel 100 point.

Prodic en masse snak, men også et utrolig flot banner som jeg vil belønne med 250 point

ml har aldrig afgivet et svar og kan derfor ikke modtage point

Missekat skal ha\' resten for de mange og varierede forslag...

tak for hjælpen alle sammen - er der nogen som mener de er blevet snydt så mail.

Avatar billede Trine Nybegynder
19. marts 2001 - 09:20 #73
meyer: Misskat UDEN \'e\'  ;-)

Skal jeg lav den på den baggrund, så den passer til pladsen til logoet på din side?

Trine / Misskat
Avatar billede prodic Mester
19. marts 2001 - 13:19 #74
Meyersweb->Takker. Men det var nu ikke bare snak, men derimod nogle ting som ville være rart at vide.
Jeg havde desuden helt glemt det her spørgsmål. Beklager.
Avatar billede meyersweb Nybegynder
19. marts 2001 - 18:20 #75
Misskat: Det skal du ikke høre for hvis du gider

Prodic: Det var ikke så seriøst ment som jeg fik skrevet det - endnu engang tak for hjælpen
Avatar billede Trine Nybegynder
19. marts 2001 - 20:29 #76
http://www.misskat-net.subnet.dk/lupoclub/final/MorkBG.gif
og
http://www.misskat-net.subnet.dk/lupoclub/final/lysBG.gif

Jeg kan ikke finde ud af, om du skal have den på mørk eller lys baggrund, så her har du en af hver ;-)

Trine / Misskat
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. marts 2001 - 20:32 #77
trine:> Hmm\'ede bare fordi han ikke svarede i meget lang tid, og så må man vel føle sig taget godt og grundigt i røven, hvis han aldrig accepterer nogle, eller noget..