Avatar billede mobius6 Juniormester
18. juli 2004 - 07:26 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

gratis hotel udenfor DK

Hej jeg har forsøgt at oprette lidt gratis plads primært til at ligge mine dokumenter på som jeg laver til brugerne på E
de danske gratis hoteller kommer alle med denne meddelelse

"Denne adresse er ikke regisreret tilhørende skandinavien. Derfor kan vi ikke fortsætte oprettelsen" ("1go")

(og det er efter man har valgt et land i drop down menuen, rimeligt amatøragtigt, og meget tåbeligt! :)  anyway..

kender i nogle internationale GRATIS udbydere som VIRKER
over HELE verden
(har forsøgt 5-6 stk. ingen af dem dur når det kommer til stykket :(
(gerne et sted uden pop-ups, men ikke en must)

jeg hørte snak (for ca. 4 md. siden om en eller anden udbyder som gav 1GB væk (spanien måske) husker i ?
men jeg har egentligt bare brug for 5-20mb.
så anything goes :)
Avatar billede running_fast Nybegynder
18. juli 2004 - 07:58 #1
Avatar billede mobius6 Juniormester
18. juli 2004 - 08:11 #2
tak for link, desværre læser jeg ikke fransk.
Avatar billede mobius6 Juniormester
18. juli 2004 - 08:13 #3
engelsk, tysk ,spansk, ungarnsk, kinesisk, svensk, norsk  er fint :)
(men ikke fransk eller italiensk)

:)
Avatar billede whyme Nybegynder
18. juli 2004 - 12:59 #4
mobius6: http://www.tripod.jubii.dk/ er den danske version af den side running_fast gav.
Avatar billede whyme Nybegynder
18. juli 2004 - 13:00 #5
Hvorfor opretter du ikke bare en hos 1go.dk og skriver Danmark som land... eller lign. Det er alligevel et gratis webhotel, og du kan let komme uden om registreringen af rigtige oplysninger - ved godt det ikke etisk er korrekt :)
Avatar billede whyme Nybegynder
18. juli 2004 - 13:01 #6
Hvorfor _skal_ det være gratis?

hvad med et betalings webhotel?
Avatar billede razor Nybegynder
18. juli 2004 - 14:13 #7
Avatar billede mobius6 Juniormester
18. juli 2004 - 15:59 #8
whyme--- de læser min IP og vil ikke have noget med det at gøre :-/

Jeg har masser af betalings hosting både hos Mediatemple (UK) og Scannet (DK)
Jeg havde egentligt bare brug for et sted i forbindelse med Experten
(for ikke at blande rigtigt bizz med sjov og spass på E)

:)

checkker lige whitehat og tripod.jubie...
Avatar billede mobius6 Juniormester
18. juli 2004 - 20:09 #9
"whitehat" siger; Du er ikke fra en dansk internet udbyder, dette skal du være for at kunne oprette en side. Mener du at dette er en fejl må du meget gerne kontakte Mads.
...kæmper lige lidt med tripod:)

andre bud (internaztionalez)?
Avatar billede niemeyer Nybegynder
18. juli 2004 - 21:59 #10
Avatar billede mobius6 Juniormester
19. juli 2004 - 05:44 #11
fik tripod at til virke :)
men http://www.aspfreeserver.com/ ser rigtigt fornuftigt ud ozze.

whyme og niemeyer smid et svar :)
og tak for hjælpen:)
Avatar billede niemeyer Nybegynder
19. juli 2004 - 07:20 #12
Svar :)
Avatar billede whyme Nybegynder
19. juli 2004 - 12:17 #13
Held og lykke :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
19. juli 2004 - 12:31 #14
takker :)

(det kører!)