Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2004 - 15:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Passport nede

Hejsa, jeg er lige kommet hjem fra og nu kan jeg ikke logge på min messenger / passport konto, heller ikke logge ind på hotmail. Er der nogen der har lignende problemer på dette tidspunkt.

Meddelelsen jeg får er den standard med "er du sikker på du har skrevet din adgangskode korrekt", yada-yada... men da jeg har sørget for at logge automatisk på både messenger og hotmail, og sat den til at huske min adgangskode kan dette jo ikke være problemet.

Jeg er forvirret :-|
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2004 - 15:09 #1
Nå, jeg nulstillede (valgte punktet "har glemt min adgangskode") i passport-help, og fik indtastet den på ny, det ser ud til at virke nu.

Jeg lukker her.
Avatar billede buddy45 Juniormester
17. juli 2004 - 15:10 #2
Det kører fint herfra...
Avatar billede abcdefghijklmn Nybegynder
13. september 2004 - 13:25 #3
Jeg kan ikke logge ind på min hotmail - istedet bliver siden blank...Problemet opstår på mac os 9.1, Er der nogen som ved hvad jeg kan gøre???