Avatar billede slash_underscore Nybegynder
17. juli 2004 - 14:59 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Motorspil med god grafik

Hvilke spil skal jeg købe, for at få et godt gameplay og god grafik?

Jeg søger efter alle gode spil, 2 eller 4'hjulede maskiner, hvor der er fart over feltet...

Har allerede:

NFS Underground
Avatar billede dwr Nybegynder
17. juli 2004 - 15:04 #1
MotoGP 2
MotoGP 3
Street Legal (Kræver en del)
Street Legal: Racing Redline (Kræver en _meget_ kraftig pc)
Colin McRae Rally 03
Colin McRae Rally 04

De er allesammen alt for fede.. Har dem alle sammen. Vil du lige understrege, at Street Legal: Racing Redline er EKSTREMT krævende.

Jeg har en 2,0ghz p4, 128mb geforce ti4200, 512mb ddr ram og jeg kan ikke køre det.
Avatar billede slash_underscore Nybegynder
17. juli 2004 - 15:26 #2
Hvis jeg køber CMR 04, så behøver man vel ikke 03?

og det samme med MotoGP ?
Avatar billede jamiros Novice
17. juli 2004 - 15:35 #3
GTA !!
Genialt spil
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. juli 2004 - 17:02 #4
Jeg er helt pjattet med Colin McRae 4 (og 2 + 3).

Køber du 4'eren, er der ingen grund til 3'eren. Forskellen ligger primært i bedre grafik, lidt nye baner og en mere "ægte" fornemmelse af bilerne.
Avatar billede dolfin Nybegynder
18. juli 2004 - 10:35 #5
helt klart CMR04 :)
Avatar billede dwr Nybegynder
18. juli 2004 - 23:00 #6
Og nej du behøver ikke køber MotoGP 2 og CMR 03, jeg nævnte dem bare fordi, jeg mener det er nogle godt producerede spil, men de nye er selvfølgelig bedre.
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
18. juli 2004 - 23:19 #7
Vil bare lige sige at Street Legal: Racing Redline er altså ik så krævende igen, jeg har en amd 750 mhz med 400 mbram og ati 32 mb grafik og jeg kan køre det..
Avatar billede dwr Nybegynder
18. juli 2004 - 23:32 #8
Hmm.. Lyder underligt.. Jeg kan ikke køre det (ikke flydende) og jeg har 2,0ghz p4, 128mb geforce ti4200, 512mb ddr ram og jeg kan ikke køre det.

Min ven kan heller ikke køre det. Han har en endnu kraftigere maskine:
P4NW 2,8Ghz
128MB Radeon 9800 Pro
2GB PC3200 DDR-Ram

Jeg ved ikke om det er noget der skal opdateres/sættes op, som vi har gjort forkert så?
Avatar billede hijklm Juniormester
18. juli 2004 - 23:41 #9
dwr--> Hvis din ven ikke kan køre det, er det fordi der er noget galt. Radeon 9800 Pro kan køre alle nuværende spil på markedet. Med 2Gb RAM og dén processor burde han endda kunne køre alle eksisterende spil flydende.

Motocross Madness er jo også en mulighed.
Et lille anderledes spil du kan prøve, er Elma. Motocross-spil der kræver tankekraft.
Avatar billede hijklm Juniormester
18. juli 2004 - 23:48 #10
Avatar billede 0a0l0 Nybegynder
01. august 2004 - 12:18 #11
sys helt klart street legal: racing redline er et alt for fedt spil... men det er altså et utroligt krævende spil... men hvis man installerer alle opdateringerne til det bli'r det lidt mindre krævende... ved ikk helt hvorfor... men har selv installeret dem alle sammen og skruet helt ned for alle grafik instillinger og alligevel hakker den lidt en gang imellem... og kører det på en p4 2700MHZ, 512ram og gf5200...