Avatar billede avlastenok Nybegynder
17. juli 2004 - 07:45 Der er 3 kommentarer

Adresse til websted

Hej, er der en der ved hvor jeg kan finde et sted hvor jeg kan oversætte dansk til engelsk på nettet uden betaling. Jan
Avatar billede ripoff Nybegynder
17. juli 2004 - 07:52 #1
her skulle det være muligt, men fordi den oversætter hvert ord direkte kan sætninger sommetider lyde lidt sjove/forkerte
http://translation.langenberg.com/
Avatar billede avlastenok Nybegynder
17. juli 2004 - 10:27 #2
Hej, noget kunne bruges, men du har ret i at det er lidt sjovt som det bliver oversat, kunne godt tænke mig andre link.  Jan
Avatar billede fh1dk Nybegynder
20. juli 2004 - 09:29 #3
google.dk