Avatar billede konsulent71 Nybegynder
16. juli 2004 - 23:46 Der er 7 kommentarer

Startside på web

Jeg har købt og aktiveret et domæne, ligeså overført filerne til webstedet med succes, men hvad gør man for at den netop starter op på velkomstsiden..????
Avatar billede miss-g Seniormester
16. juli 2004 - 23:55 #1
Din velkomst side skal hedde index.htm (eller index.html) - det er den der bliver åbnet først *S*
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juli 2004 - 23:58 #2
+ husk at tage højde for om du har små og store filer i din index.html fil - f.eks. vil en Index.html ikke kunne vises på bestemte typer af servere... (kan ikke huske hvilken server...)
Avatar billede konsulent71 Nybegynder
17. juli 2004 - 00:07 #3
Men det gør den allerede... Ja jeg har faktisk prøvet både med indax.htm og index.html.... Øv også
Avatar billede Kengun Praktikant
17. juli 2004 - 00:28 #4
er det længe siden købte domænet og aktiverede det? det tager nogle dager før alle navneservere bliver opdateret.
Avatar billede miss-g Seniormester
17. juli 2004 - 00:29 #5
Og filerne er lagt ud i roden af webstedet? De må ikke ligge i en mappe (kun hvis webstedet har en mappe liggende som du skal lægge dit site i)....
Avatar billede miss-g Seniormester
17. juli 2004 - 00:33 #6
Altså:

forbudt: domæne.dk <-- mappe med dine html filer i
rigtigt: domænde.dk <--- html filerne

billeder må godt ligge i en mappe ved siden af html filerne....
17. juli 2004 - 02:21 #7
Prøv med default.htm eller default.html